۱۹ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۲۳
کد خبرنگار: 2161
کد خبر: 84938204
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انقلاب اسلامی یک ماموریت تمام‌نشدنی و همیشگی است

گرگان - ایرنا - فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به ضرورت نقش‌آفرینی پیشکسوتان جبهه و جنگ در تحولات اخیر و تحقق گام دوم انقلاب گفت: انقلاب اسلامی ماموریتی تمام‌نشدنی و همیشگی است

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار علی ملک‌شاهکوهی روز پنجشنبه در همایش پیشکسوتان نیروی انسانی سپاه‌ استان‌های شمال کشور در گرگان اظهار داشت : فرهنگ دفاع مقدس به طور کامل به نسل جدید منتقل نشده که باید برای حفظ این فرهنگ ناب و برآمده از انقلاب و اسلام تلاش کنیم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود : یکی از راه‌های حفظ و انتقال فرهنگ دفاع مقدس، ترویج آن در مدارس برای آشنایی نوجوانان و جوانان با روایت ایثارگری دلاورمردان ایران اسلامی در مسیر حفاظت از این مرز و بوم است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان هم در این همایش گفت: جنگ نرم مثل خمپاره ۶۰ بدون سوت و صدا است و زمانی متوجه عملکرد آن می‌شویم که کار از کار گذشته و مثلا یک جوان هیاتی از مسجد و نماز فاصله گرفته است.

سیدعلی مهاجر ادامه داد: به فرموده رهبر معظم انقلاب آنهایی که پایبند به ارزش‌ها می‌مانند شاهد به ثمر نشستن نهال انقلاب خواهند بود.

انقلاب اسلامی یک ماموریت تمام‌نشدنی و همیشگی است

وی خطاب به پیشکسوتان دفاع مقدس گفت: اگر شما وارد جریان جهاد تبیین نشوید خناثان به این عرصه مهم و تاثیرگذار ورود پیدا خواهند کرد.

دبیرهمایش پیشکسوتان نیروی انسانی سپاه استان‌های شمال کشور هم گفت : مهمترین هدف این همایش بازآفرینی خاطرات دوران دفاع مقدس و زنده نگه‌نهداشتن یاد شهدا جانبازان است.

حسین کریمی‌اول افزود : وظیفه ما در زمان جنگ تشکیل ساختاری برای دفاع فیزیکی بود که این تجربه باید به نیروی انسانی جدید سپاه منتقل شود.

وی گفت: در یک جنگ شناختی با دشمن در حال مقاله هستیم و وظیفه داریم که گوش به فرمان ولایت باشیم و تا پای جان از انقلاب دفاع کنیم.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha