۱۹ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۴۷
کد خبر: 84938144
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

صدور پروانه ساخت و ساز در اردبیل کاهش یافت

۱۹ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۴۷
کد خبر: 84938144
صدور پروانه ساخت و ساز در اردبیل کاهش یافت

اردبیل-ایرنا-شهردار اردبیل گفت: امسال صدور پروانه ساخت و ساز در اردبیل کاهش یافته و به تبع آن از درآمدهای شهرداری هم کاسته شده است.

محمود صفری روز پنجشنبه  در نشست هم افزایی دستگاه‌های فرهنگی استان اردبیل افزود: هرچند پروانه ساخت وساز در حال حاضر به یک ششم کاهش یافته است و درآمد شهرداری نه از اعتبارات دولتی بلکه از جیب خود مردم شهر تامین می‌شود اما با این حال مجموعه شهرداری اردبیل در خدمت توسعه خدمات شهری و فرهنگی است.

وی با بیان اینکه شهرداری اردبیل در اجرای برنامه‌های فرهنگی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند افزود: اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی نیازمند همکاری نهادهای فرهنگی در برنامه‌های مشارکتی است و چنانچه یک نهاد در اجری این مصوبات کوتاهی کند به یقین نتیجه بخش نخواهد بود.

صفری از مسئولان استانی خواست حامی و پشتیبان شهرداری اردبیل در اجرای فعالیت‌های فرهنگی در سطح شهر باشند و چنانچه اعتبارات دولتی از ردیف اعتبارات بودجه فرهنگی کشور برای اردبیل در نظر گرفته شود شهرداری نیز قدم‌های بزرگتری در توسعه فرهنگی و اجتماعی شهر برخواهد داشت.

شهردار اردبیل افزود: شهرداری اردبیل بیش از ۳۰۰ نوع خدمات متنوع از جمله برفروبی ،ایجاد و نگهداری فضای سبز، آسفالت‌ریزی و تنظیف شهر به شهروندان ارایه می‌دهد و این نهاد مردمی و عمومی متصل به درآمد نفت نیست تا تمام هزینه‌های فرهنگی شهر را تامین کند.

وی با تاکید بر اینکه در اجرای فعالیت‌های شاخص فرهنگی در سطح شهر نیاز به اتحاد و همکاری با دیگر نهادهای فرهنگی داریم؛ گفت: مجموعه تاریخی شیخ صفی که نماد جهانی است ظرفیت بزرگی برای فعالیت‌های فرهنگی دارد اما تاکنون هیچ گونه اقدام فرهنگی در این مجموعه انجام نشده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha