۱۹ آبان ۱۴۰۱، ۲۳:۰۶
کد خبرنگار: 911
کد خبر: 84938092
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار قزوین: دشمن بار دیگر با بصیرت مردم ما مواجه شد

قزوین - ایرنا - استاندار قزوین گفت: دشمن با وجود استفاده از همه ظرفیت های خود علیه نظام و میهن اسلامی ما بار دیگر با بصیرت مردم ما مواجه شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد مهدی اعلایی روز پنجشنبه در نشست شورای اداری استان قزوین که با حضور سید احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصاد و دارایی برگزار شد، افزود:  دشمن امروز در مسیر رسیدن به اهداف خود تمام توان اجرایی، پشتیبانی، مالیاتی و رسانه ای خود را به خدمت گرفته و به تعبیر مقام معظم رهبری، در یک جنگ ترکیبی قرار گرفته است.

وی افزود: در گذشته با فتنه هایی روبرو بودیم که حق و باطل با هم ممزوج بود و تشخیص آنها گاها برای عده ای شاید دشوار بود اما امروز این گونه نیست و کسی پیدا نمی شود که نتواند این ۲ جریان را از هم تشخیص دهد.

اعلایی با بیان اینکه دشمن با بسیج تمامی امکاناتش تلاش زیادی کرد تا ملت ما را همراه خود کند اما شناخت مناسبی از آنها نداشت، تصریح کرد: دشمنان قسم خورده نظام با بصیرت مردم ما روبرو شدند و در این شرایط باید همت بیشتری برای خدمت به چنین مردمی داشته باشیم.

به گفته این مسوول، مردم ما شایسته خدمت بیشتر هستند و باید برای پاسخگویی به نقدها و اعتراضات آنان که از چنین بصیرت بالایی برخوردار هستند، مضاعف و منسجم تر عمل کنیم.

استاندار قزوین با بیان اینکه دشمن روی موضوعات اقتصادی دست گذاشته و باید در این حوزه توجه بیشتری داشته باشیم، یادآور شد: اگر نسبت به تاکیدات و منویات مقام مغظم رهبری نسبت به مسایل اقتصادی بیشتر توجه می شد، امروز در وضعیت بهتری قرار داشتیم.

اعلایی در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: تصمیمات دولت سیزدهم در حوزه مسایل اقتصادی امیدوار کننده بوده تا جایی که توانسته بخشی از تنش ها و مشکلات برجای مانده را مرتفع کند و این روند همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه قزوین از پیشران های توسعه کشور به شمار می رود و در بخش های مختلف از جمله صنعت و کشاورزی دارای ظرفیت های بالایی است، تصریح کرد: از همین رو می توان برنامه هایی از جمله ایجاد منطقه آزاد کشاورزی در دشت قزوین را به منظور استفاده بهتر از ظرفیت های منطقه طراحی کرد.

اعلایی خاطرنشان کرد: توجه به دشت قزوین توجه به تامین غذای بخش قابل توجهی از کشور است.

استاندار قزونی یادآور شد: قزوین همچنین از ظرفیت های بالایی در صنعت برخوردار بوده و در بخش سرمایه گذاری حرف های زیادی دارد و در سطح ملی نیز باید حمایت های بیشتری از این استان صورت بپذیرد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha