فرماندار: با سفر رئیس جمهور به پاکدشت سرعت توسعه شهرستان شتاب بیشتری می‌گیرد

پاکدشت - ایرنا - فرماندار شهرستان پاکدشت گفت: با سفر رئیس جمهور به شهرستان پاکدشت، سرعت توسعه این شهرستان در حوزه های مختلف صنعتی، کشاورزی و رفاهی با سرعت و شتاب بیشتری همراه می‌شود.

محسن اردستانی روز پنجشنبه در جریان سفر یکروزه آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی به شهرستان پاکدشت در گفت‌ وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پاکدشت به دلیل برخورداری از ظرفیت‌های مهم اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی، از جایگاهی ویژه در استان تهران است که رشد شتابان آن با توجه ویژه دولت سیزدهم، کاملا مشهود و نمایان است.
وی افزود: طی یک سال گذشته و با حضور مسئولان مختلف دولت در پاکدشت، زمینه رشد و توسعه هر چه بیشتر این شهرستان فراهم شده ولی قطعا سفر رئیس جمهورسرعت توسعه منطقه را با شتاب بیشتری همراه می‌کند.
اردستانی اضافه کرد: این شهرستان به دلیل واقع شدن در حاشیه محور امام رضا (ع) برخورداری از هزاران واحد صنعتی فعال، ۴ شهرک صنعتی و هزاران هکتار اراضی قابل کشت، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و اجرای طرح‌های عمرانی، زمینه توسعه این منطقه را فراهم می‌کند.
این مسئول اجرای کمربندی جنوبی پاکدشت را به عنوان یکی از طرح‌های مهم ملی این شهرستان اعلام و خاطرنشان کرد: اجرای کمربندی شهرستان پاکدشت از مصوبات دوره اول ریاست جمهوری در سال ۱۳۸۵ است که عملیات اجرایی آن از سال ۱۳۹۱ آغاز و پس از زیرسازی ۶ کیلومتر به دلیل عدم اختصاص اعتبار و ردیف بودجه مصوب در همان مقطع متوقف شد.
فرماندار پاکدشت با اشاره به لزوم توسعه امکانات بهداشتی و درمانی با تقدیر از سفر چندباره وزیر بهداشت و درمان به این شهرستان اظهار داشت: طرح توسعه بیمارستان زعیم، دیگر طرح نیمه‌کاره پاکدشت است که به دلیل واقع شدن آن در حاشیه محور امام رضا (ع) و مجاورت با شهرک‌های صنعتی و نیروگاه سیکل ترکیبی شهدای پاکدشت، اتمام و بهره‌برداری از آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
اردستانی یادآور شد: هم اکنون عملیات احداث این بیمارستان ۱۲۹ تختخوابی با ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی همراه شده و برای اتمام آن به ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha