درخشش بانوان ناشنوای کرمانشاه در رقابت‌های قهرمانی کشور

کرمانشاه - ایرنا - تیم بانوان ناشنوای کرمانشاه در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی تنیس روی میز کشور توانستند عنوان سوم را به خود اختصاص دهند.

به گزارش ایرنا؛ مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی تنیس روی میز بانوان ناشنوا، گرامیداشت شهید حسین فهمیده با حضور ۹ استان کرمانشاه ، خراسان رضوی ، اردبیل ، فارس ، خراسان جنوبی ، کردستان ، قزوین ، سیستان و بلوچستان و آذربایجان شرقی به میزبانی تبریز برگزار شد.

در این دوره از رقابت ها ۴۵ ورزشکار از چهاردهم آبان ماه به مدت سه روز با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در پایان این مسابقات تیم اردبیل بر سکوی قهرمانی ایستاد، کردستان نایب قهرمان شد و تیم های کرمانشاه و فارس به صورت مشترک سکوی سوم را به دست آوردند.

در بخش انفرادی نیز «سما شهبازی» از اردبیل اول شد، «مریم کشتی آرا» از فارس به مقام دوم رسید و «لیلا شجاعی» از اردبیل و «بشری حبیبی» از کردستان نیز مشترکا سوم شدند.

سارا کرمی، الهه بهزادیان، الهه سوری و خاطره امیری به مربیگری نسرین ولیدی و سرپرستی توران قره ویسی اعضای تیم کرمانشاه را در این دوره از مسابقات تشکیل می دادند.

مراسم اهدای مدال و کاپ قهرمانی با حضور نایب رئیس بانوان فدراسیون، نایب رئیس بانوان انجمن تنیس روی میز ناشنوایان و ورزشکاران تیم های شرکت کننده برگزار شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha