کارگران بسیجی در صف مقدم جهاد تبیین هستند

یزد- ایرنا- مدیر امور اساتید و سرمربیان سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: کارگران بسیجی در صف مقدم تحقق جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری هستند و باید ماموریت خود را درست و جدی انجام دهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمد جواد امام‌پور روز چهارشنبه در آیین اختتامیه همایش مسئولان سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در یزد افزود: تلاش کارگران در واحدهای تولیدی و صنعتی برای خودکفایی و پیگیری اهداف نظام اسلامی به خصوص در جهاد تبیین رسالت مهم دینی و انقلابی است .

وی به اهمیت تلاش و حضور کارگران و فعالان اقتصادی برای خدمت به مردم و ارتقای تولید اشاره کرد و ادامه داد: فعالیت بخش اقتصادی و تولیدی در کشور رسالت مهمی است که باید برای انجام آن اقدام جهادی و انقلابی صورت گیرد.

اصلی ترین کار در برهه کنونی از تاریخ انقلاب اسلامی کار جهادی و انقلابی به خصوص در بخش تولید و فعالیت‌های صنعتی استهمچنین فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: اصلی ترین کار در برهه کنونی از تاریخ انقلاب اسلامی کار جهادی و انقلابی به خصوص در بخش تولید و فعالیت‌های صنعتی است .

سردار حسین زارع کمالی با قدردانی از تلاش‌هایی که تاکنون در بخش تولید و صنعت توسط کارگران در استان صورت گرفته ادامه داد: جهاد تبیین و حفظ و حراست از اهداف و آرمان نظام اسلامی رسالت کارگران است.

وی با بیان اینکه تقویت تولید و حمایت از بخش اقتصادی باید در کنار برنامه‌های فرهنگی مورد توجه کارگران و فعالان اقتصادی و صنعتی باشد از سازمان بسیج کارگران تشکر کرد.

کارگران بسیجی در صف مقدم جهاد تبیین هستند

در این مراسم که جمعی از مسئولان حضور داشتند چندین برنامه و پاسخ به سولات شرکت کنندگان و بازدید از برخی مکان‌های تاریخی و فرهنگی یزد صورت گرفت.       

همایش مسئولان بسیج کارگران و کارخانجات استان‌های کشور ۲ روز در استان یزد برگزار شد.

سه هزار و ۷۰۰ پروانه صنعتی با سرمایه گذاری اسمی ۸۰ هزار میلیارد ریال و با حدود ۱۰۰ هزار نفر اشتغال در استان وجود دارد مطابق آمارهای منتشره سازمان صنعت، معدن و تجارت(صمت) یزد سه هزار و ۷۰۰ پروانه صنعتی با سرمایه گذاری اسمی ۸۰ هزار میلیارد ریال و با حدود ۱۰۰ هزار نفر اشتغال در استان وجود دارد و یزد در حالی که ۱.۱ درصد جمعیت کشور را داراست ولی به لحاظ تولید صنعتی ۴.۴ درصد سهم این بخش را در اختیار دارد.

یزد به عنوان چهارمین استان صنعتی و دومین استان معدنی کشور شناخته می‌شود که در تولید محصول کاشی و سرامیک رتبه نخست، محصول نساجی با ۲۵ درصد تولید جایگاه دوم و تولید فولاد در جایگاه سوم قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha