۱۸ آبان ۱۴۰۱، ۱۶:۵۸
کد خبر: 84937561
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

سوارز و کاوانی در آخرین چالش ملی

تهران- ایرنا- لوئیس سوراز و ادینسون کاوانی دو مهاجم اروگوئه‌ای با نزدیک شدن به دوران بازنشستگی خود به آخرین جام جهانی می‌روند.

به گزارش ایرنا، در یک دهه و نیم گذشته، تیم ملی فوتبال اروگوئه توسط ۲ بازیکن هجومی قدرتمند رهبری می‌شد، اما اکنون کهنه‌کارانی چون لوئیس سوارز و ادینسون کاوانی با نزدیک‌تر شدن به دوران بازنشستگی به آخرین جام جهانی خود می‌روند.

این ۲ بازیکن ۳۵ ساله در معتبرترین باشگاه‌های اروپا بازی کرده‌اند. دوران حرفه‌ای این دو مهاجم به حدی قابل توجه بود که آنها را به عنوان دو گلزن برتر تاریخ تیم ملی لاسلسته تبدیل کرده است.

سوارز ۶۸ گل در ۱۳۴ بازی به ثمر رسانده و کاوانی در ۱۳۳ بازی ۵۸ گل به نام خود ثبت کرده است.

در ۱۵ سال گذشته، آنها ستون‌های تیم خوش شانس اروگوئه‌ بودند که در سال ۲۰۱۰ قبل از قهرمانی در کوپا آمریکا به نیمه نهایی جام جهانی آفریقای جنوبی در سال ۲۰۱۰ رسید.

جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، چهارمین جام جهانی آنها خواهد بود و این بازیکنان همچنان قهرمانان اروگوئه هستند.

سوارز و کاوانی بهترین زوج مهاجم تاریخ سلسته هستند که همواره تیم را در اولویت قرار دادند و یکدیگر را تقویت کردند. آنها برای امید به مردم اروگوئه به تیم ملی بازگشتند.

هنگامی که کفش‌های این دو مهاجم برای همیشه آویخته شود، همه به شدت دلتنگ‌شان خواهند شد. این دو مهاجم قدرت گلزنی خط حمله اروگوئه که دست کم در ۶۰ سال گذشته به ندرت از آن برخوردار بوده را تضمین کرده‌اند.

تیم ملی اروگوئه در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ در گروه H با غنا، پرتغال و کره‌جنوبی همگروه است.  

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha