۱۸ آبان ۱۴۰۱، ۱۷:۵۳
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 84937524
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نظارت بر کیفیت اجرای طرح‌های عمرانی خراسان جنوبی ضروری است

بیرجند - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی خراسان جنوبی گفت: طرح‌های اجرایی در استان با بالاترین کیفیت اجرایی شود و نظارت بر کیفیت این هم ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا علیرضا عباس‌زاده روز چهارشنبه در بازدید از آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک خراسان جنوبی به مناسبت ۱۸ آبان ماه روز ملی کیفیت اظهار داشت: کیفیت رمز توسعه پایدار در هر جامعه‌ای است و براساس روایات انجام کارهای درست و محکم عبادت است.

وی عنوان کرد: در دنیای امروز به دلیل افزایش تکنولوژی شرایط با گذشته فرق می‌کند و از سوی مردم مورد ارزیابی قرار می‌گیرد پس نباید کار بی‌کیفیت اجرایی کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی خراسان جنوبی با بیان اینکه در بازار اقتصاد، بازار ارائه خدمات و تمام خدمات و اقدامات ارائه شده، کیفیت ضامن موفقیت است، بیان کرد: ما در ارایه خدمات عمومی باید کیفیت را مدنظر قرار دهیم چرا که در صورت نبود کیفیت از سوی مردم مورد سوال واقع خواهیم شد.

عباس‌زاده یکی از بخش‌های مهم تحقق کیفیت را مسئله نظارت مستمر دانست، بیان کرد: پایین‌ترین حد کیفیت در اجرای طرح‌ها رعایت استانداردها است.

وی افزود: باید نظارت بر کیفیت کارها هم انجام شود چرا که یکی از مهمترین ابزار ما در رعایت کیفیت، کنترل‌های کیفی در آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک است.

عباس‌زاده خاطرنشان کرد: عالی‌ترین سطحی و مرکز دولتی که به وسیله آن نظارت برای روند اجرای طرح‌ها انجام شود آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک است.

وی با تاکید بر ضرورت اعمال نظارت بر کیفیت تولید مصالح و استفاده از مصالح و نیز دقت در فرایند اجرای یک پروژه افزود: آزمایشگاه فنی مکانیک خاک به عنوان تشکلی دولتی و حاکمیتی، نقش موثری در ساخت و ساز کیفی همه پروژه‌ها دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی عنوان کرد: درخواست ما این است که سطح آموزش‌ها و خدمات در آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به سطح برتری ارتقا یابد تا بهترین کنترل را بر سطح خدمات فنی و  کیفیت اجرای طرح‌ها را داشته باشیم.

آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک از شرکت‌های دولتی وابسته به وزارت راه و شهرسازی است که بیش از ۶۰ سال سابقه فعالیت دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha