۱۸ آبان ۱۴۰۱، ۱۵:۱۱
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 84937237
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

تیم فوتبال پانیک تالش به دور سوم جام حذفی کشور صعود کرد

رشت - ایرنا - تیم فوتبال پانیک تالش یکی از نمایندگان گیلان در مرحله دوم جام حذفی کشور به دلیل عدم حضور حریفش به دور سوم این مسابقات صعود کرد.

رئیس هیات فوتبال گیلان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: قرار بود از عصر امروز تیم‌های فوتبال پانیک تالش و پیام شرق قائن از خراسان جنوبی در مرحله دوم رقابت‌های جام حذفی کشور به میزبانی پانیک در تالش مقابل هم قرار گیرند.

قربانعلی الماسخاله افزود: حریف تیم فوتبال پانیک تالش در این دیدار حضور نیافت از این‌رو نتیجه این بازی به نفع نماینده گیلان اعلام شد و تیم پانیک تالش به مرحله سوم مسابقات جام حذفی کشور صعود کرد.

وی ادامه داد: همچنین قرار است از ساعت ۱۴ و ۳۰ امروز(چهارشنبه) تیم فوتبال داماش دیگر نماینده گیلان در مرحله دوم رقابت‌های جام حذفی کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت رودر روی تیم فولاد هرمزگان قرار گیرد.   

وی بیان کرد: مرحله دوم رقابت‌های فوتبال جام حذفی کشور با حضور ۱۳ تیم صعودکننده از مرحله نخست شامل؛ نمایندگان استان‌ها و ۱۵ تیم لیگ دسته دوم که در مهلت قانونی مقرر اعلام آمادگی کرده بودند، برگزار می‌شود.

رئیس هیات فوتبال استان اضافه کرد: تیم‌های فوتبال چوکا تالش و شهرداری بندرآستارا نیز که در رقابت‌های لیگ دسته اول کشور حضور دارند در مرحله سوم رقابتهای جام حذفی و تیم ملوان بندرانزلی نیز که در لیگ برتر حضور دارد در مرحله چهارم مسابقات جام حذفی حضور می یابد.

رقابتهای فوتبال جام حذفی کشور با عنوان گرامیداشت آزادسازی خرمشهربه صورت تک ‌حذفی و تک بازی برگزار می‌شود و یکی از سهمیه‌های اصلی ایران در لیگ قهرمانان آسیا به قهرمان جام حذفی تعلق می‌گیرد.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی که یکی از تیم‌های شهرستانی افتخارآفرین این مسابقات محسوب می‌شود، در سالهای ۶۵ و ۶۹ عنوان قهرمانی و در سالهای ۶۶ و ۶۷ عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های جام حذفی کشور را کسب کرد و با ۲ قهرمانی و ۲ نایب قهرمانی یکی از پرافتخارترین تیم‌های کشور در مسابقات جام حذفی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha