سید «سعید میرنظامی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا به مناسبت ۱۸ آبان ماه روز ملی کیفیت، افزود: استانداردسازی خدمات اداره کل پست، خانه سالمندان، هتلها، آپارتمانها، زائرسراها و باشگاههای ورزشی از دیگر برنامههای اداره کل استاندارد استان مرکزی است که در مرحله نخست ارزیابی کیفیت خدمات به صورت عینی انجام و پس از جمع بندی به سمع و نظر مردم رسانده میشود.
وی تاکید کرد: اداره کل استاندارد استان مرکزی با توجه به حوزه ماموریتی خود در حوزه تولید، صنعت و نظارت بر خدمات پس از فروش کالاها و خدمات دولتی با جدیت ورود کرده است.
مدیرکل استاندارد استان مرکزی بیان کرد: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، ابر پروژه دولت امید آفرینی در جامعه است که بخشی از این مهم از طریق ارتقای کیفیت خدمات محقق میشود چرا که این امر ارتقای زندگی مردم را به همراه دارد.
میرنظامی ادامه داد: سازمان ملی استاندارد نقش کلیدی در موضوع مشتریمداری دارد و در خصوص مقوله استاندارد و کیفیت نباید نگرش ها به داخل کشور باشد چرا که صادرات کالا و زنجیره تامین خدمات نیز از اهمیت ویژهای برخوردار است.
وی عنوان کرد: دولت مردمی سیزدهم میزان افزایش رشد اقتصادی کشور را به ازای هر سال هشت درصد عنوان کرده که باید ۳ و پنج دهم درصد آن از محل بهره وری محقق شود که این مهم در استان مرکزی نیز مدنظر ویژه قرار دارد.
میرنظامی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بخشی از فعالیتهای اقتصادی و ارائه خدمات از سوی دستگاههای دولتی ارائه می شود از این رو ارتقای کیفیت و خدمات دولتی نیز با جدیت از سوی سازمان ملی استاندارد پیگیری میشود.
۱۸ آبان با عنوان روزملی کیفیت نامگذاری شده است.
نظر شما