مدافع آمریکا جام جهانی را از دست داد

تهران- ایرنا- کریس ریچاردز مدافع میانی تیم ملی فوتبال آمریکا اعلام کرد که به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه همسترینگ قادر نیست تا در جام جهانی برای کشورش به میدان برود.

به گزارش ایرنا به نقل از فاکس اسپورت، مدافع میانی کریستال پالاس و تیم ملی آمریکا در شبکه اجتماعی خود اعلام کرد به دلیل آسیب دیدگی که از ناحیه همسترینگ در ماه سپتامبر متحمل شده بود، در جام جهانی حضور نخواهد داشت.

وی در پست اینستاگرامی خود این موضوع را تایید کرد که قادر نیست در جام جهانی حضور یابد.

این بازیکن در حالی در ماه سپتامبر  آسیب دید و از زمان مصدومیت هرگز نتوانست به زمین بازی برگردد. ریچاردز از زمان انتقالش از بایرن مونیخ به کریستال پالاس تنها توانست ۱۳۴ دقیقه برای این تیم انگلیسی بازی کند.

پاتریک ویرا، سرمربی کریستال پالاس در مورد بهبودی این بازیکن آمریکایی مواردی را بیان کرد.

ویرا گفت: کریس شروع به انجام برخی کارها در خارج از خانه کرده است، اما او هنوز هیچ نوع تمرینی با تیم انجام نداده است. آنچه مهم است از نظر بدنی اوست، مرحله‌ای است که باید طی کند و در حال حاضر هیچ تمرینی با تیم انجام نداده است. بنابراین تصمیم با من نخواهد بود، اما با دکتر است. ما باید به عنوان یک باشگاه تصمیم بگیریم که چه چیزی برای کریستال پالاس بهتر است.

تیم ملی آمریکا در گروه دوم رقابت‌های جام جهانی با تیم‌های انگلیس، ولز و ایران هم گروه است. بازی تیم ملی کشورمان با آمریکا سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ در ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha