عملیات آسفالت حفاظتی در سطح ۵۲ کیلومتر از راه‌های جنوب سیستان و بلوچستان اجرا شد

زاهدان- ایرنا- معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: ۵۲ کیلومتر آسفالت حفاظتی شامل فوگسیل،چیپ سیل،اسلاری سیل امسال در سه محور جکیگور- قصر قند، چابهار- راسک - سرباز و ایرانشهر - بزمان - مسجد ابوالفضل انجام شد.

علی بامری روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: با توجه به‌ خرابی روکش آسفالت این محورها در جهت ارتقای ایمنی کاربران جاده‌ای و تسهیل در امر تردد،عملیات روکش آسفالت حفاظتی اسلاری سیل این محور در دستور کار این اداره کل قرار گرفت.

وی ادامه داد: این اداره‌کل علاوه‌بر آسفالت حفاظتی محورهای مذکور اقدام به لکه گیری ۴۷۷ کیلومتر از محورهای شریانی و اصلی جنوب استان با مصرف ۲ هزار و ۶۶۵ تن آسفالت کرد.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان با بیان اینکه موضوع راه‌ها با توجه به نقش و اهمیت آن در رشد و توسعه، همواره مورد توجه ویژه این اداره کل قرار دارد، چراکه بهبود وضعیت این بخش زیربنایی می‌تواند به نوعی تضمین کننده اقتصاد منطقه باشد، گفت: این اداره کل امسال همچنین با استفاده از ۱۴ هزار و ۵۲۰ آسفالت اقدام به روکش تقویتی در سه محور نیکشهر - ایرانشهر،پل سرباز - کافه بلوچی و محور مرزی ریمدان کرد.

وی تاکید کرد: اجرای عملیات ساخت، بهسازی، نگهداری و روکش آسفالت به منظور افزایش ضریب ایمنی و در راستای محرومیت زدایی در محورهای جنوب استان از مهمترین اقدامات این اداره‌کل در حوزه راهداری است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha