جام جهانی مسیر ۲ برادر را از هم جدا کرد

تهران- ایرنا- در جام جهانی فوتبال قطر دوستداران این رشته شاهد حضور ۲ برادر در ترکیب تیم‌های فوتبال غنا و اسپانیا خواهند بود.

به گزارش ایرنا، اینیاکی و نیکو ویلیامز ۲ برادری هستند که از خانواده مهاجر غنایی در اسپانیا به دنیا آمدند و تا چندی پیش حضور آنان در تیم ملی غنا در هاله‌ای از ابهام بود. اکنون خبر می‌رسد که اینیاکی تصمیم گرفته برای سرزمین مادری خود به میدان برود و به احتمال زیاد نیکو نیز در تیم ملی فوتبال اسپانیا توپ خواهد زد.

در صورت قرار گرفتن نام این ۲ بازیکن در لیست نهایی تیم‌های ملی غنا و اسپانیا می‌توان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شاهد حضور ۲ برادر در ۲ تیم مختلف فوتبال باشیم.

برادران ویلیامز در لالیگا و تیم اتلتیکو بیلبائو توپ می‌زنند.

پیش از این و در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، جروم بواتنگ با لباس آلمان و کوین پرینس با لباس غنا به میدان رفتند. این ۲ بازیکن در مرحله گروهی و در بازی آلمان و غنا برابر هم قرار گرفتند که بازی با تساوی ۲ بر ۲ رسید.

سابقه حضور ۲ برادر در تیم های مختلف تنها به جام جهانی ۲۰۱۴ ختم نخواهد شد بلکه تاریخ جام جهانی نمونه‌های دیگری از این اتفاق را در دل خود دارد. جان و آرچی گودال برادران اسکاتلندی اولین کسانی بودند که این کار را انجام دادند. هر دو برادر از کشور خود خارج شدند و جان با پیراهن انگلیس و آرچی با لباس ایرلند شمالی به جام جهانی رفتند.

همچنین برادران ویری وضعیت مشابهی را در فوتبال جهان تجربه کردند. ماسیمیلیانو ویری با پیراهن استرالیا و کریستین ویری با لباس ایتالیا بازی کردند. ویری با ایتالیا به جام جهانی رسید اما ماسیمیلیانو نتوانست این تورنمنت معتبر را تجربه کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha