وزارت صمت: گزارش کامل وزیر از اقدامات انجام شده، نمایندگان مطرح‌کننده استیضاح را قانع کرد

تهران- ایرنا- وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام‌کرد: وزیر صمت در جلسه کمیسیون صنایع و معادن و همچنین صحن علنی مجلس گزارش کاملی از اقدامات انجام شده و برنامه‌های پیش رو ارائه کرد که منجر به قانع شدن نمایندگان در خصوص طرح استیضاح شد.

به گزارش ایرنا از وزارت صنعت، معدن و تجارت، مرکز ارتباطات این وزارتخانه پیرو درج خبری با عنوان «با حمایت .... وزیر ابقا شد» که در روز یازدهم آبان۱۴۰۱ روی خروجی روزنامه «راه مردم» و همچنین درج خبری با عنوان «سیاست به مثابه نمایش» که در همین روز روی خروجی روزنامه «هم میهن» قرار گرفت، در جوابیه‌ای اعلام‌کرد:  طرح استیضاح «سید رضا فاطمی امین» وزیر صنعت، معدن و تجارت با تقاضای تعدادی از نمایندگان به مجلس شورای اسلامی ارائه شد. در جریان بررسی این استیضاح که با چهار محور خودرو، معادن، فولاد و تنظیم بازار ارائه شده بود، جلسات متعددی با حضور نمایندگان در کمیسیون‌ها، فراکسیون‌ها و مجامع استانی برگزار شد. در این جلسات و گزارش‌های مکتوب ارائه شده سعی شد آخرین اقدامات این وزارتخانه در چهار محور فوق و سایر محورها به استحضار نمایندگان رسانده شود.

پس از طرح استیضاح نشست‌های تبیینی با نمایندگان کمیسیون‌ها و استان‌های مختلف در دستور کار قرار گرفت که در مدت معین اطلاع‌رسانی و پاسخ به سوالات و نکات نمایندگان اجرایی شد.
علاوه بر این وزیر صمت نیز در جلسه کمیسیون صنایع و معادن و همچنین صحن علنی مجلس گزارش کاملی از اقدامات انجام شده و برنامه‌های پیش رو ارائه کرد که منجر به قانع شدن نمایندگان در خصوص طرح استیضاح شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار اقتصاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha