۱۸ آبان ۱۴۰۱، ۹:۳۶
کد خبر: 84936956
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امضای تفاهمنامه همکاری میان اتاق‌های بازرگانی مشهد و پیشاور

تهران- ایرنا - یادداشت تفاهم نامه همکاری میان اتاق‌ بازرگانی، صنعت، معدن و صنایع مشهد و اتاق سرحد پیشاور با هدف کمک به توسعه مراودات بازرگانی میان جمهوری اسلامی ایران و پاکستان نیز گسترش تعاملات استانی امضا شد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، مراسم تبادل یادداشت تفاهم همکاری در اتاق بازرگانی و صنعت سرحد در شهر «پیشاور» مرکز ایالت خیبرپختونخوا و با حضور «حمید رضا قمی» سرکنسول ایران در پیشاور صورت گرفت. 

این یادداشت تفاهم در جریان سفر اخیر شافعی رییس اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی مشهد به شهر کراچی پاکستان و محمد اسحاق رییس اتاق بازرگانی و صنعت سرحد به امضا رسیده بود. 

رئیس اتاق بازرگانی سرحد پیشاور در مراسم تبادل یادداشت تفاهم امضا شده اظهار داشت که اینک چشم انداز تجاری بین پاکستان و ایران روشن تر است. لذا با رایزنی مشترک میان جامعه تجاری ایران و ایالت خیبر پختونخوا، روش هایی برای حرکت به سمت جلو و رفع موانع در تجارت دوجانبه تعیین می شود.

وی گفت که ما به تقویت بیشتر روابط تجاری و اقتصادی بین دو کشور برادر ایران و پاکستان پس از انعقاد این تفاهم نامه مهم بسیار خوشبین هستیم. رفع موانع در این مسیر بسیار حیاتی تلقی می‌شود.

حمیدرضا قمی سرکنسول کشورمان نیز ضمن ابراز خوش‌بینی نسبت به بهبود روابط تجاری و اقتصادی دوجانبه ایران و پاکستان گفت: تفاهم نامه بین اتاق‌های مشهد و سرحد نقش حیاتی را در این زمینه ایفا خواهد کرد.

وی افزود: تفاهم نامه فوق جهت جدیدی را در مسیر روابط تجاری و اقتصادی دوجانبه ایران و پاکستان تعیین می کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha