۱۸ آبان ۱۴۰۱، ۱:۵۶
کد خبرنگار: 2330
کد خبر: 84936809
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تهدید رای دهندگان در ایالت ویسکانسین آمریکا

۱۸ آبان ۱۴۰۱، ۱:۵۶
کد خبر: 84936809
تهدید رای دهندگان در ایالت ویسکانسین آمریکا

تهران- ایرنا - شبکه خبری سی ان ان به نقل از مقامات پلیس ایالت ویسکانسین گزارش داد، فردی را که با چاقو، رای دهندگان را تهدید کرده بود، دستگیر کرده است.

به گزارش ایرنا، این رسانه آمریکایی سه‌شنبه شب نوشت: اداره پلیس ایالت ویسکانسین ساعت ۱۲ و ۳۵ دقیقه سه‌شنبه (به وقت محلی) گزارشی مبنی بر تهدید با چاقو در محل برگزاری رای گیری در این ایالت دریافت کرد.

پلیس منطقه «وست بند» در ایالت ویسکانسین گزارش داد، فرد مسلح با تهدید در کتابخانه یادبود جامعه وست بند که رای گیری در آن انجام می‌شود، موجب شد برای مدت کوتاهی، محل رای گیری در این ایالت بسته شود.

اداره پلیس ایالت ویسکانسین افزود، فرد مسلح از کارکنان حوزه رای گیری خواست «رای دادن را متوقف کنند».

پلیس این مرد ۳۸ ساله را بدون حادثه دستگیر کرد اما از اعلام هویت او بلافاصله پس از دستگیری خودداری کرد. به گفته مقامات پلیس عملیات دستگیری فرد مهاجم بدون زخمی شدن فرد یا افرادی بوده است.

مقام‌های پلیس همچنین گفتند که رای گیری در این حوزه همزمان با تحقیقات ماموران بیش از نیم ساعت متوقف شد.

به گزارش ایرنا، حوزه‌های رای گیری در ایالت‌های مختلف آمریکا از صبح سه‌شنبه هشتم نوامبر (۱۷ آبان ماه) به وقت محلی برای انتخابات میاندوره‌ای کنگره این کشور به روی رای دهندگان آمریکایی باز شده است.

قوانین و مقررات ایالت‌های پنجاه گانه آمریکا موجب شده است تا ساعت آغاز و پایان اخذ رای در هر ایالت متفاوت باشد و زمان اعلام نتایج نیز با احتساب شمارش آرای  پستی در برخی ایالتها حتی تا یک هفته به طول انجامد.

انتخابات میان دوره ای کنگره در واقع به طور سنتی همه پرسی درباره عملکرد حزب حاکم است که در سال جاری دراختیار حزب دموکرات به ریاست بایدن است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha