۱۷ آبان ۱۴۰۱، ۲۰:۰۴
کد خبرنگار: 5284
کد خبر: 84936660
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تاکید آمریکا بر ادامه حمایت از اوکراین

۱۷ آبان ۱۴۰۱، ۲۰:۰۴
کد خبر: 84936660
تاکید  آمریکا بر ادامه حمایت از اوکراین

تهران- ایرنا- نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد که در تور اروپایی خود به کشورهای آلبانی و اوکراین سفر کرده است یک بار دیگر بر حمایت کشورش از اوکراین در جنگ با روسیه تاکید کرد .

به گزارش ایرنا به نقل از دیلی میل، لیندا توماس گرینفلد نماینده آمریکا در سازمان ملل روز سه شنبه برای دیدار با مقامات اوکراینی به کی‌یف سفر کرد تا ادامه حمایت کشورش را در مقابل روسیه اعلام کند.

در بیانیه منتشر شده دفتر گرینفلد هدف از سفر وی به اوکراین بازدید و مشاهده شواهد جنایات روسیه عنوان شده است.

در این بیانیه آمده است: نماینده آمریکا در سازمان ملل برای ثبت و مستندسازی شواهد جنایات روسیه در اوکراین به کی‌یف سفر کرده است و قرار است گزارش‌های زنده‌ای از حوادث این کشور دریافت کند.

به نوشته این بیانیه قرار است گرینفلد حمایت مستمر آمریکا از اوکراین در دفاع از آزادی و تمامیت ارضی این کشور در مقابل روسیه را تکرار کند.

اولین توقف گرینفلد در یک آسیاب آرد در پایتخت اوکراین بود، جایی که یک قرص نان به او اهدا شد. قرار است گرینفلد با مقامات دولت اوکراین در کی‌یف ملاقات کند.

تاکید  آمریکا بر ادامه حمایت از اوکراین

وی همچنین با سازمان‌های بشردوستانه برای پیگیری وضعیت مردم و امکانات رفاهی آنها در ماه‌های زمستان دیدار خواهد کرد.

تاکید  آمریکا بر ادامه حمایت از اوکراین

گرینفلد در جریان تور اروپایی خود دیروز از آلبانی دیدار و با مقامات این کشور گفتگو کرد. وی در جلسه‌ای با نخست وزیر و وزیر خارجه آلبانی در مورد اهداف مشترک دو کشور برای حمایت از اوکراین بحث و تبادل نظر کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha