درخشان: تیم ملی شانس صعود دارد

۲۲ آبان ۱۴۰۱، ۱۹:۲۲
کد خبر: 84936534
درخشان: تیم ملی شانس صعود دارد

تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به شانس‌ صعود ایران به مرحله حذفی جام جهانی ۲۰۲۲ گفت: امیدوارم با نتایجی که تیم ملی فوتبال در قطر به دست می‌آورد، بعد از فوتبال ساحلی و کشتی فرنگی سه‌گانه موفقیت‌ تیم‌های ملی ایران کامل شود.

حمید درخشان یکشنبه شب در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره به فاصله کوتاه باقیمانده تا آغاز رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: روزشمار بازی‌های جام‌جهانی به تک‌رقمی شدن نزدیک می‌شود و همه نگاه‌ها معطوف به تیم ملی و شاگردان کارلوس کی‌روش است. شرایط و تمرینات تیم ملی به گونه‌ای امیدوارکننده بوده است. نظم و انضباط فردی و تیمی در تمرینات به خوبی احساس می‌شود و همه بازیکنانی که در اردو حضور شدند، در خدمت تیم بوده و برای اعتلای نام ایران تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به لژیونرهای تیم ملی فوتبال ایران افزود: آنها نیز در باشگاه‌های خود و تحت نظر کادر فنی به مرور تمرینات مربوطه پرداخته و بازی‌های خوبی را نیز به نمایش می‌گذارند و مشکلی از این بابت نداریم. با این روندی که تیم ملی حرکت می‌کند به شرایط عادی رسیده و در مسیر خوبی قرار دارد. امیدوارم نتایجی که در جام‌جهانی به دست می‌آید نیز باعث شادی مردم و دل هواداران فوتبال شود.

پیشکسوت فوتبال ایران تاکید کرد: آخرین زمان تمرینی برای ما بسیار مهم و حیاتی است. بعد از موفقیت‌های تیم ملی فوتبال ساحلی و کشتی فرنگی، حالا همه نگاه‌ها به تیم ملی فوتبال ایران است و امیدواریم سه‌گانه شادی مردم کامل شود. 

درخشان در واکنش به مصدومیت‌هایی که برای تیم ملی انگلیس به وجود آمده، تصریح کرد: اگر می‌خواهیم در جام‌جهانی در حد و اندازه‌های خود ظاهر شویم نباید به این مسایل توجه کنیم. تفاوتی بین نفر اول تا آخر اردوی انگلیس نیست. آنها بازیکنان خوب و تراز اولی دارند که به راحتی جایگزین نفر قبلی شده و مشکلی از این بابت ندارند. 

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: این مهم است که بازی‌ها را چگونه و با چه شرایطی آغاز کنیم،. به نظر من ما شانس صعود از این گروه را داریم و می‌توانیم موفق عمل کنیم. بازیکنان باید در طول بازی‌ها تمرکز خود را حفظ کرده و در خدمت تیم باشند تا به عنوان یک گروه منسجم به میدان بروند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha