۱۸ آبان ۱۴۰۱، ۱۰:۳۹
کد خبر: 84936498
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

توصیه سیاستمدار غنایی به بازیکنان تیم ملی کشورش

تهران- ایرنا- رئیس پارلمان غنا امیدوار است که تیم ملی کشورش در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مقابل تیم‌های قدرتمند پرتغال و اروگوئه به پیروزی برسد.

به گزارش ایرنا و به نقل از غناساکرنت، اوسی کی منسا رئیس پارلمان غنا گفت: اطمینان دارم که ستارگان تیم ملی کشور ملقب به «ستارگان سیاه» می‌توانند پرتغال و اروگوئه را در گروه خود در جام جهانی ۲۰۲۲ شکست دهند.

وی اظهار داشت: بازیکنانی که اکنون در اختیار داریم، ستاره‌های نوظهور هستند. بازیکنانی که باید با آمادگی بالا در قطر حضور پیدا کنند تا بتوانند برابر رونالدو بازی کنند. بسیار امیدوارم که اگر با هم همکاری کنیم، بتوانیم برابر پرتغال و اروگوئه به پیروزی برسیم.

وی افزود: به موفقیت تیم ملی کشورم امیدوار هستم. اما اکنون زمان حمایت از بازیکنان و اتحاد و همدلی برای پیروزی است و معتقدم که عملکرد خوبی خواهیم داشت.

تیم ملی غنا در گروه H با پرتغال، اروگوئه و کره‌جنوبی همگروه است. 

در مرحله نخست مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره آفریقا، غنا که با آفریقای جنوبی، اتیوپی و زیمبابوه همگروه بود موفق شد با کسب ۱۳ امتیاز و گل زده بهتر نسبت به آفریقای جنوبی راهی مرحله بعدی شود. در این مرحله غنا پس از کسب دو نتیجه تساوی مقابل نیجریه، به دلیل گل زده بیشتر در خانه حریف مجوز صعود به جام جهانی را کسب کرد.

تیم ملی غنا پیش از این ۳ بار در جام جهانی شرکت داشته است و در این دوره، برای چهارمین در این مسابقات حضور خواهند یافت. غنا در جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان، ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی و ۲۰۱۴ برزیل حضور داشته است. بهترین عملکرد این تیم مربوط به سال ۲۰۱۰ است، جایی که غنایی‌ها با صعود از مرحله گروهی، در یک هشتم نهایی از سد آمریکا گذشتد و در یک چهارم نهایی در ضربات پنالتی مقابل اروگوئه شکست خوردند.

تاریخ و ساعت بازی‌های تیم ملی غنا در جام جهانی قطر:

گروه H جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ مسابقات آن از ۲۴ نوامبر تا ۲ دسامبر ۲۰۲۲ یعنی ۳ تا ۱۱ آذر ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد که تاریخ و ساعت بازی‌های تیم ملی غنا در جام جهانی قطر به شرح زیر است:

۳ آذر ؛ غنا پرتغال: ساعت ۱۹:۳۰

۷ آذر ؛ غنا کره جنوبی : ساعت ۱۶:۳۰

۱۱ آذر ؛ غنا اروگوئه : ساعت ۱۸:۳۰

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha