۱۷ آبان ۱۴۰۱، ۱۴:۴۷
کد خبرنگار: 2778
کد خبر: 84936399
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سردار گودرزی: وحدت و همدلی رمز پیروزی ایران اسلامی است

زاهدان- ایرنا- فرمانده مرزبانی فراجا گفت: هوشیاری، وحدت و همدلی نیاز همیشگی ما برای مقابله با توطئه‌های دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی بوده و دشمنان قادر نخواهند بود در اراده پولادین ملت ایران خللی ایجاد کنند.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا سردار احمدعلی گودرزی در نشست با فرماندهان و معاونان مرزبانی سیستان و بلوچستان با قدردانی از تلاش‌های مرزبانان در تامین امنیت مرزهای جنوب شرق کشور، اظهارداشت: به فضل الهی و لطف خداوند متعال و برکت حضور مرزبانان غیور ایران اسلامی امنیت خوبی در این استان پهناور و مهم برقرار است.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده در مرزهای سیستان و بلوچستان در حوزه برق رسانی به یگان‌های مرزی، افزود: با تلاش و کوشش مرزبانی و انتظامی استان وضعیت امنیت مرزها پایدار و از نظر اقتصادی رونق خوبی ایجاد شده است.

فرمانده مرزبانی فراجا لباس سربازی را بسیار مقدس و قابل احترام دانست و گفت: شما سربازان و فرماندهان خستگی ناپذیر مرزبانی در حقیقت سربازان آقا امام زمان (عج) هستید و دعای امام سجاد (ع) در وصف مرزبانان بدرقه راهتان باد.
وی با اشاره به انگیزه غیر قابل وصف مرزبانان در تأمین امنیت مرزها، خاطرنشان کرد: نجیب ترین سربازان، سربازان ایران اسلامی هستند که با کمترین امکانات، بالاترین امنیت را برای هموطنان خود در سراسر کشور تولید می کنند.

سردار گودرزی: وحدت و همدلی رمز پیروزی ایران اسلامی است

آمادگی عملیاتی مطلوب مرزبانان در حراست و پاسداری از مرزها 

سردار گودرزی همچنین در دیدار صمیمی با کارکنان کادر و وظیفه پاسگاه میل ۱۱۴ هنگ مرزی میرجاوه؛ توان آمادگی عملیاتی مرزبانان در حراست و پاسداری از مرزها را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: مرزداران مصداق مجاهدان فی سبیل الله هستند که در راه خدا و برای خدا کار انجام می‌دهند اگر این مجاهدان و چشمان بیدار نظام نبودند هزاران تن مواد مخدر وارد کشور می‌شد.
وی اظهارداشت: از آنجا که خدمت در مرزبانی در جهت ایجاد امنیت و آرامش برای مردم است به یقین ثواب و پاداش اخروی آن در نزد خداوند محفوظ و این یک توفیق الهی برای همه مرزبانان است.
فرمانده مرزبانی فراجا خدمت مقدس سربازی در مرزبانی انتظامی را توفیق الهی دانست و گفت: هرچه زحمت این خدمت بیشتر باشد به یقین اجر و ثواب آن نیز بیشتر خواهد بود و این امر به نوبه خود ما حافظان امنیت را به سعادت دنیوی و ابدی نزدیک تر می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha