۱۷ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۵۰
کد خبرنگار: 2504
کد خبر: 84936070
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

چشمی: همه سرباز تیم ملی هستیم/ انگلیس مدعی قهرمانی است

تهران- ایرنا- بازیکن تیم ملی ایران گفت: همه سرباز تیم ملی هستیم و برای موفقیت این تیم تلاش می‌کنیم تا نسبت به جام‌جهانی قبلی نتایج بهتری بگیریم.

به گزارش ایرنا؛ روزبه چشمی در حاشیه تمرین امروز سه شنبه تیم ملی فوتبال، اظهار داشت:‌ اردوی خوبی را در این مدت کمی که تا جام جهانی باقی مانده برگزار می‌کنیم. این اردو با نفرات داخل اردو شروع شده و لژیونرها هم بزودی اضافه می‌شوند.

وی در خصوص تکرار تجربه حضورش در جام جهانی عنوان کرد: کی‌روش شانس مجددی به من داد و تلاش می‌کنم تا در بین نفرات اعزامی باشم. همه تلاش می‌کنیم و این شانس را داریم تا در مهمترین رویداد فوتبالی حضور داشته باشیم، چراکه کادر فنی همه نفرات را نگاه می‌کند و تمامی بازیکنان شانس دارند.

بازیکن تیم ملی در مورد پست بازی‌اش در این تیم خاطرنشان کرد: هر پستی سرمربی صلاح بداند انجام وظیفه می‌کنم. همه سرباز تیم ملی هستیم و برای موفقیت تیم تلاش می‌کنیم.

چشمی در مورد شناختش از رقبای ایران تصریح کرد: کی روش هر روز برنامه فشرده‌ای برای آنالیز حریفان دارد. او آنالیز خوبی کرده و با شناخت مناسبی از رقیبان در این مسابقات حضور خواهیم یافت.

وی در مورد شانس صعود تیم ملی در جام جهانی تصریح کرد: از نظر اسمی خیلی بر این باورند که تیم‌های گروه ما نسبت به جام جهانی قبل آسان‌تر هستند اما اینگونه نیست و رقیبان ما قدرتمند هستند. انگلیس شانس قهرمانی دارد اما ما باید خوشبین باشیم و تلاش می‌کنیم نتیجه بهتری نسبت به جام‌جهانی قبل بگیریم. در گروه سختی قرار داریم اما باید نتیجه جام‌جهانی قبلی  را ارتقا دهیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha