۱۷ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۰۵
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 84935998
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

موانع احداث مجموعه ورزشی روباز آبادان برطرف شد

۱۷ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۰۵
کد خبر: 84935998
موانع احداث مجموعه ورزشی روباز آبادان برطرف شد

آبادان - ایرنا - رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: موانع احداث بزرگترین مجموعه روباز جنوب غرب خوزستان در زمینی به مساحت ۳۳ هزار متر مربع در آبادان برطرف شد.

علی رضایی شکیب سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: روند احداث این مجموعه بدلیل لایروبی رودخانه بهمنشیر متوقف شده بود که با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و فرماندار آبادان احداث این مجموعه ورزشی از سر گرفته شد.

وی افزود: به دلیل توقف ماشین آلات پیمانکار رودخانه بهنمشیر در جزیره شادمانی، احداث مجموعه ورزشی روباز که در جوار این رودخانه در حال احداث است متوقف شده بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: در این مجموعه ورزشی زمین تمرین و مسابقه فوتبال ساحلی، والیبال ساحلی، بسکتبال ساحلی، تنیس خاکی، پیست اسکیت، جاده سلامت، بدنسازی، تنیس روی‌میز و ورزش خانوادگی طراحی شده است.

رضایی شکیب بیان کرد: با احداث این مجموعه ورزشی به واسطه برخورداری از امکانات و فضاهای مطلوب، آبادان می تواند در طول سال میزبان رویدادهای بزرگ ورزشی استان و کشور باشد.

احداث بزرگترین مجوعه ورزشی روباز استان خوزستان با ۷۵۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات وزارت نفت از آبان ماه سال گذشته در کنار رودخانه بهمنشیر در آبادان آغاز شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha