فرمانده سپاه الغدیر یزد: امیدآفرینی با جهاد تبیین نیاز اصلی کشور است

یزد- ایرنا- فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: امیدآفرینی و اعتماد بخشی با جهاد تبیین نیاز اصلی در برهه کنونی از تاریخ انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرتیپ حسین زارع کمالی دوشنبه شب در جمع بسیجیان یزد افزود: با اجرای جهاد تبیین و امیدآفرینی است که نقشه دشمنان در جنگ تمام عیار ترکیبی علیه نظام منجر به شکست می‌شود.

وی ادامه داد: مردم و مسئولان باید با همکاری و مشارکت جوانان و نیروهای بسیجی مومن و انقلابی و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های مادی و معنوی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین تلاش کنند.

فرمانده سپاه الغدیر یزد با اشاره به اینکه دشمنان نوجوانان و جوانان را با فعالیت‌های سوء فرهنگی خود در قالب تهدید نرم مورد هجمه  قرار داده‌اند، بیان کرد: حضور بسیج در صحنه عمل و تلاش برای خدمت به مردم رسالت مهمی است که همه در قبال آن مسئول هستند.

زارع کمالی با تببین اهمیت تلاش همه برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب گفت: تحقق این بیانیه نقش مهمی در تحقق اهداف عالیه نظام و موجب شکست اهداف دشمن است.

رزمایش فاطمی با حضور ۱۵۰ گروه جهادی

همچنین مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه الغدیر یزد از همکاری بخش‌های مختلف با این مجموعه در راستای اهداف و ماموریت‌های بسیج در استان قدردانی کرد و تداوم آن را بیش از قبل خواستار شد.

سرهنگ علی اصغر سلمانی به اهمیت برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی از ۲۸ آبان‌ماه جاری به مدت یک هفته با همکاری ۱۵۰ گروه جهادی در استان خبر داد که همزمان با سراسر کشور صورت می‌گیرد.

وی اظهار کرد: گروه‌های جهادی با حضور اقشار مختلف مردم و جوانان بر اساس اهداف و برنامه‌ها در مناطق محروم ماموریت خود را برای محرومیت‌زدایی انجام می‌دهند و تمهیدات لازم برای انجام آن در استان یزد فراهم است.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۳۲۰ هزار بسیجی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha