بیانی: استقلال توانایی گرفتن ۲ جام دیگر را دارد

تهران - ایرنا- پیشکسوت استقلال گفت: سوپرجام اولین قهرمانی استقلال در فصل جاری بود و به طور حتم این تیم لیاقت آن را دارد در لیگ برتر و جام حذفی نیز قهرمان شود.

«شاهین بیانی» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: قهرمانی استقلال در سوپرجام ایران با شایستگی به این تیم تعلق گرفت، آنها با ارائه فوتبالی منطقی به آنچه لیاقت و استحقاقش را داشتند رسیدند و توانستند جام قهرمانی را به کلکسیون افتخارات باشگاه اضافه کنند.

وی افزود: سوپرجام اولین قهرمانی استقلال در فصل جاری بود. به طور حتم این تیم لیاقت آن را دارد در لیگ برتر و جام حذفی نیز قهرمان شود.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: محمد محبی یکی از بهترین بازیکنان استقلال در این فصل بوده است، بازیکنی که ظرفیت فنی بالایی دارد و من تعجب کردم از اینکه او از اردوی تیم ملی خط خورد.

وی تصریح کرد: استقلال در ۲ دیدار اخیر خود از نظر فنی پیشرفت زیادی داشت، اما باید بهتری از این شود، این تیم با ریکاردو ساپینتو این پتانسیل را دارد که در ادامه فصل از نظر فنی به بالاترین سطح برسد.

تاکید کرد: استقلال در اولین بازی خود پس از تعطیلات به مصاف پرسپولیس خواهد رفت، مسابقه‌ای که می‌تواند سرنوشت فصل را تعیین کند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: انتخاب علی فتح‌الله‌زاده نیز به عنوان مدیرعامل استقلال یک اتفاق بزرگ برای این تیم بود، او از خانواده استقلال است و می‌تواند روزهای خوبی را برای آبی‌پوشان رقم بزند.

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha