۱۶ آبان ۱۴۰۱، ۲۱:۲۶
کد خبرنگار: 1003
کد خبر: 84935668
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بازدید معاون اقتصادی استاندار از طرح‌های بوم‌گردی و گردشگری ایلام

ایلام - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام در بازدید از طرح های بومگردی و گردشگری شهر ایلام بر سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری استان با توجه به ظرفیت های موجود تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، شهریار عباسی روز دوشنبه از طرح های بوم گردی و گردشگری استان ایلام بازدید کرد.

وی ابتدا از طرح بوم گردی و گردشگری تخت خان واقع بلوار مهران بازدید کرد، پروژه ای که با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی، دهه فجر امسال افتتاح می شود.

معاون استاندار ایلام در جریان این بازدیدها با بیان اینکه نخستین گام برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری ایجاد و توسعه اماکن اقامتی است، یادآور شد: توسعه گردشگری یکی از عوامل موثر و ضروری توسعه ایلام است.

عباسی با تأکید بر توسعه سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری اظهار کرد: دستگاه های اجرایی باید برای تامین زیرساخت‌های مورد نیاز فعالان این بخش تلاش کنند.

بازدید از طرح بوم گردی در روستای طولاب و رفع مسائل مربوط به تأمین زیربنا جاده، طرح بوم گردی سنتی در بلوار شهید سلیمانی شهر ایلام و طرح بوم گردی و توریستی واقع در شهرک شهید کشوری (سرطاف) از دیگر برنامه‌های معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام بود.

براساس این گزارش، این بازدید میدانی با هدف بررسی پیشرفت فیزیکی این طرح‌ها و گفت‌وگو با سرمایه‌گذاران و مالکان آنها انجام شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha