خطیبان نماز جمعه حقایق اتفاقات اخیر را به مردم انتقال دهند

سنندج- ایرنا- نماینده ولی فقیه در کردستان از خطیبان نماز جمعه استان خواست واقعیت های اتفاقات اخیر را بیان و حقیقت و آگاهی را به مردم انتقال دهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی عصر دوشنبه در نشست فصلی ائمه جمعه با موضوع نقش استکبار جهانی در اغتشاشات اخیر اظهار داشت: خطبه های نماز جمعه باید محتوا داشته باشد و در آن بیان شود چه کسی دلسوز و چه کسی ساختارشکن است.

وی با تاکید بر اینکه ارزش‌ها و اهداف نظام را حفظ و از آرمان‌ها، شهادت، جهاد، انسانیت و دوستی حفاظت کنیم، افزود: باید به مقدسات و محترمات همدیگر احترام گذاشت و در برابر رفتارهای احساسی و تفرقه افکنانه صبر و متانت و وقار داشت.

نماینده ولی فقیه در کردستان رفتار دلسوزانه با رفتار ساختارشکنانه را متفاوت دانست و ادامه داد: آشوبگران و معاندین ضد انقلاب بدانند چون نظام آرمان و اهداف دارد هیچ وقت دچار فروپاشی نمی‌شود، چرا که پایه های آن مستحکم است.

حجت‌الاسلام پورذهبی با بیان اینکه حوادث تروریستی شاهچراغ چهره حقیقی و اهداف حکومت تروریستی را نشان داد، اضافه کرد: فضای حقیقی کشور را با فضای تو خالی مجازی عوض نکنید.

وی یادآور شد: اگر رسانه های معاند و ضد انقلاب و خبرگزاری‌های وابسته به دشمن روی اتفاقات داخلی ایران مانور می دهند این نشان از اقتدار و قدرت نظام دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha