دانشجو باید به موقع و با صدای رسا راه را از بیراه تبیین کند

تهران- ایرنا- ربیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: به گفته شهید بهشتی دانشگاه ‌و دانشجو موذن جامعه است؛ دانشجو باید به جا و به موقع با صدای رسا راه را از بیراه تبیین کند؛ زیرا دانشجو قشر نخبگانی جامعه است.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین احمد صالحی روز دوشنبه در نخستین نشست هم اندیشی تشکل‌های دانشجویی در ساختمان کوثر نهاد ریاست جمهوری گفت: ما به عنوان رابط بین مردم ‌و دولت وظیفه داریم مطالبات مردم را پیگیری کنیم.

وی افزود: بنابراین رسالت ذاتی ما کسب رضایت مردم است که این ظرفیت و فضا را باید در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری به شکل‌های مختلف ایجاد کرد.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری ادامه داد:  یکی از آنها استفاده از ظرفیت‌های دانشگاهی و دانشجویی است و بر این اساس مجموعه تشکل‌های دانشجویی که برخاسته از دانشگاه هستند به عنوان حلقه میانی مردم ‌و دولت می‌توانند نقش‌آفرینی کنند.

صالحی گفت: معتقدم که تیغ مطالبه‌گری دانشجویی و تشکل‌های دانشجویی باید براتر، پیگیرتر ‌و جدی‌تر نسبت به دولتی که مدعی رفع مشکلات است، باشد. به گفته شهید بهشتی دانشگاه ‌و دانشجو موذن جامعه است. دانشجو باید به جا و به موقع با صدای رسا راه را از بیراه تبیین کند؛ زیرا دانشجو قشر نخبگانی جامعه است.

وی در این نشست که بیش از ۳ ساعت طول کشید، گفت: تلاش این است تا مطالبات تشکلهای دانشجویی را به انجام برسانیم که آنها زبان و بیان جوانان هستند.

در این نشست نمایندگان بسیج دانشجویی، جامعه اسلامی دانشجویان، انجمن های اسلامی دانشجویان برخی از دانشگاه های تهران به بیان وقایع اخیر در کشور و دغدغه ها موجود پرداختند.

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha