۱۷ آبان ۱۴۰۱، ۸:۴۲
کد خبرنگار: 3153
کد خبر: 84935531
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

اغتشاشات اخیر به کسب و کار اصناف گیلان لطمه وارد کرد

رشت – ایرنا – مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان به رکودی که بازاریان و کسبه استان گیلان از اغتشاشات اخیر تجربه کرده اند، اشاره کرد و گفت: این آشوب ها به کسب و کار اصناف استان لطمه وارد کرد و در پی آن درآمد بازاریان کاهش یافت.

تیمور پورحیدری روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا عنوان کرد: در این شرایط کسبه برای حفظ سرمایه خود بازار را تعطیل کردند که موجب رکود بازار شد و فروشندگان و عرضه کنندگان کالاها نتوانستند فعالیت مناسب برای رونق بازار خود داشته باشندو دچار نوعی رکود و کاهش درآمدها و مشکلات بعدی شده اند.

وی با اشاره به برگزاری جلسات و نشست‌های مشترک صنوف مختلف و بازاریان استان با مراجع قضایی، نظامی و انتظامی افزود: وقتی امنیت نباشد کسبه به ناچار مغازه های خود را تعطیل می کنند و این ایام موجب تعطیلی اجباری فعالیت های اقتصادی در سطح شهر شد.

وی بهترین نیروی‌های بازدارنده در برابر آشوب‌گری ها را کسبه و بازاریان دانست و عنوان کرد: بازار تحت هر شرایطی خط خود را از این افراد جدا می‌کند تا خدشه به تامین نیاز و مایحتاج مردم وارد نشود.

وی ادامه داد: در بازار باید امنیت برقرار باشد، اگرچه امنیت پایدار بوسیله نیروهای نظامی و انتظامی بصورت شبانه روزی تامین می شود اما نقش اصناف و کسبه در این مهم به جهت آنکه تامین کننده نیازهای مردم هستند، بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha