انسجام داخلی در مقابله با جنگ ترکیبی دشمن ضروری است

بوشهر - ایرنا - معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دشمن با انسجام و در قالب جنگ ترکیبی به دنبال نفوذ در کشور است و مقابله ما با این جنگ نیز باید از حالت جزیره‌ای خارج و منسجم شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار ابوالفضل شکارچی روز دوشنبه در نشست هم اندیشی مدیران و نخبگان رسانه استان بوشهر افزود: نفوذ دشمن به کشور در نتیجه تفرقه و اختلاف میان گروه‌های داخلی رخ می دهد، اما اینکه چرا باید این اختلاف وجود داشته باشد؟ سئوالی است که باید پاسخ داده شود.

وی اضافه کرد: اینکه عده‌ای در کشور از رابطه با آمریکا می‌گویند هنوز به ماهیت های متجاوزگرانه آن آگاهی ندارند در حالی که ماهیت آمریکا چپاول کشورهاست. 

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دلیل دشمنی آمریکایی‌ها و جهان غرب با جمهوری اسلامی، روحیه حمایت ایران از مستضعفان جهان و زیر بار زور نرفتن است.  

وی افزود: رهبر معظم انقلاب جهاد تببین را به عنوان یک امر واجب عنوان کرده و  نیاز است رسانه ها به عنوان افسران جنگ نرم، دستاوردهای نظام را رسانه ای و تشریح کنند و اگر در این فضای غبارآلود، رسانه‌های داخلی حق را تشخیص ندهند مسیر را گم و در زمین دشمن بازی خواهند کرد.

شکارچی ادامه داد: رسانه برنده و در عین حال موثرترین ابزار دشمن در جنگ ترکیبی است و یک خطای استراتژیک و راهبردی از سوی رسانه‌های داخلی می‌تواند خسارت‌های جبران ناپذیری بر کشور وارد کند.

 معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: رسانه‌های استان بوشهر با وجود سلیقه های مختلف سیاسی، ضمن اتحاد و همبستگی در مسیر انقلاب، دارای قدرت تشخیص حق از باطل هستند که مایه افتخار است.

وی یادآور شد: استان بوشهر به دلیل شرایط خاص خود، همیشه مورد طمع دشمنان ایران و انقلاب بوده اما در سایه همدلی و وحدت همیشه موفق عمل کرده است.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مشکلی که بخشی از رسانه های کشور به شکل عام گرفتار آن هستند ضعف در پیش بینی رخدادهاست.

وی یادآور شد: دشمن برای آینده در حال برنامه ریزی برای ضربه زدن به انقلاب است در حالی که به دلیل ضعف ساختاری در قدرت پیش بینی بخشی از رسانه ها، آنها    نمی‌توانند پیش بینی مناسب و اقدام موثری به خرج دهند.

شکارچی گفت: دشمن در بخش جنگ نرم امیدوار شده که می تواند به جمهوری اسلامی ایران ضربه وارد کند در حالی که نیاز است رسانه ها، این امید را به یاس تبدیل کنند.

وی تاکید کرد: در صورت تعلل رسانه ها، کمترین خسارتی که دشمن می تواند به نظام اسلامی وارد کند، گرفتن حمایت جوانان و مردم به عنوان پشتوانه نظام،  از این نظام است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha