جزیده: آمده‌ام تا راه پیروزی را به بازیکنان سایپا نشان دهم؛ قولی برای حضور در پلی‌آف ندادم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: قول دادن کاری حرفه‌ای نیست و من هم هیچ وقت قولی به کسی نمی‌دهم. آمده‌ام تغییراتی ایجاد کنیم و راه پیروزی را به بازیکنان نشان دهم.

عظیم جزیده که به تازگی به عنوان سرمربی تیم والیبال سایپا منصوب شده در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص شرایط این تیم اظهار داشت: سایپا به لحاظ ساختاری تیم خوبی است و پتانسیل بالایی در اختیار دارد. هدف من تغییر ذهنیت بازیکنان است و اگر در این خصوص موفق شوم نتایج تیم بهتر خواهد شد.

وی در مورد اینکه آیا به مسئولان باشگاه سایپا قول حضور در پلی‌آف داده، گفته: هیچ قولی در خصوص اینکه سایپا به پلی‌آف صعود کند ندادم. قول دادن کاری حرفه‌ای نیست و من هم هیچ وقت قولی به کسی نمی‌دهم. آمده‌ام تغییراتی ایجاد کنیم و راه پیروزی را به بازیکنان نشان دهم.

سرمربی تیم والیبال سایپا درباره اینکه چه تغییراتی در ترکیب تیمش ایجاد خواهد کرد، عنوان کرد: برای نیم فصل تیم را تقویت خواهیم کرد. اولویت ما بازیکنان داخلی هستند و اگر نتوانیم بازیکنان داخلی جذب کنیم آن وقت نیم‌نگاهی به بازیکنان خارجی خواهیم داشت.

مربی تیم ملی والیبال در خصوص اینکه فصل جاری لیگ برتر را چگونه ارزیابی می‌کند، گفت: بازیکنان جوانی در لیگ حضور دارند که کیفیت بالایی دارند؛ اما باید باتجربه‌تر شوند تا بتوان روی آنها حساب بازی کرد. البته بازیکنانی مثل خانزاده و حاجی پور نمایش خودبی تا الان داشته‌اند. لیگ تا هفته پنجم شرایط خوبی به لحاظ کیفی نداشت؛ اما رفته رفته بهتر شد و امیدوارم در نهایت لیگ بتواند خروجی‌های خوبی برای کمک به تیم ملی داشته باشد.

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha