بازدید نایب رئیس اتحادیه آسیا از آکادمی جودو ایران؛ اهدای پرچم متبرک حرم امام‌حسین(ع)

تهران- ایرنا- نایب رئیس اتحادیه جودو آسیا و رئیس فدراسیون جودو کشور عراق امروز سه‌شنبه از آکادمی جودو ایران بازدید به عمل آورد.

به گزارش ایرنا؛ سیدسمیر صادق‌الموسوی نایب رئیس اتحادیه جودو آسیا و رئیس فدراسیون جودو کشور عراق که شب گذشته همراه با ابویاسر رئیس هیات جودو شهر کربلای معلی وارد تهران شدند، صبح امروز با حضور در فدراسیون جودو با آرش میراسماعیلی رئیس و صدیقه کعبی‌زاده دبیرکل فدراسیون جودو دیدار و گفت‌وگو کردند.

در پایان این دیدار، سید سمیر صادق الموسوی نایب رئیس اتحادیه جودو آسیا و رئیس فدراسیون جودو کشور عراق همراه با آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو کشورمان از امکانات و شرایط آکادمی جودو ایران بازدید به عمل آورد.

در این بازدید، رئیس فدراسیون جودو عراق، پرچم متبرک به ضریح حرم امام حسین(علیه السلام) را به آکادمی جودو ایران هدیه کرد.

نایب رئیس اتحادیه جودو آسیا پس از بازدید از آکادمی جودو ایران، اظهار داشت: سال گذشته نیز سفری به ایران و فدراسیون جودو داشتم، در این سفر نیز از مراحل ساخت آکادمی جودو ایران بازدید داشتم. اکنون که مجددا به تهران سفر کردم با حضور در آکادمی جودو ایران فضای سالن را نسبت به سفر قبلی کاملا متفاوت دیدم.

وی در ادامه افزود: این آکادمی بسیار فضای خوبی دارد و خیلی خوب تجهیز شده است که می‌تواند پایگاه خوبی برای فعالیت های جودو ایران در سطح قهرمانی باشد.

آکادمی جودو ایران روز دوشنبه دوم آبان ماه با حضور سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد.

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha