عضو شورای شهر مشهد:مدیریت این شهر عزمی برای تکمیل طرحهای نیمه تمام ندارد

مشهد- ایرنا- رییس کمیسیون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت:سال گذشته اعتبارات عمرانی در بخش معاونت خدمات شهری ۷۰۵ میلیارد تومان بود که این رقم با ۱۳ درصد کاهش در سال جاری به ۶۱۷ میلیارد تومان کاهش یافته و این کاهش بیانگر این است که مدیریت شهری عزم جدی در اتمام طرح های نیمه تمام ندارد.

به گزارش ایرنا، حسن کریمدادی روز دوشنبه در نطق پیش از دستور پنجاه و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد افزود:طرح‌های پارک ۷۳ هکتاری در حاشیه شهر، شهرک شهید رجایی، زیست پارک و کشت پارک، بوستان‌های بانوان، بوستان‌های محلی و شهری حاشیه شهر از جمله طرح‌های نیمه تمام این حوزه است که عزمی برای تکمیل آنها وجود ندارد.

وی ادامه داد: عدم تخصیص اعتبار کافی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام در سال جاری ، بیانگر عدم تبعیت شهرداری مشهد از سیاست گذاری‌های شورای این شهر است.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: همچنین عدم توسعه فضای سبز در حاشیه شهر و عملکرد صفر در حوزه تملک زمین برای ایجاد فضای سبز با اعتباری افزون بر۱۵۰ میلیارد تومان از جمله دغدغه های شورای اسلامی شهر مشهد است.

کریمدادی افزود: تعطیلی چند ماهه بازارهای "شهرما" به دلیل برگزاری مزایده و انتخاب بهره بردار و کاهش شدید مبالغ قراردادهای منعقده با بهره بردار جدید هیچ کدام تاکنون منجر به بازگشایی بازارها و فعالیت و ارائه خدمات به شهروندان نشده است.

وی اضافه کرد: طرح‌های عمرانی کلان مشهد نظیر خطوط قطار شهری، پارکینگ هشت آباد، میدان آزادگان و پل چپگرد آیت الله هاشمی رفسنجانی همچنان با کندی مواجه است.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: هیچ طرح بزرگ شهری که بتوان اعلام کرد که در این دوره برنامه ریزی و عملیاتی شده و تا پایان دوره ششم به بهره برداری می رسد در برنامه مدیریت شهری در حال پیگری برای اجرا در سالهای آینده نیست.

یک سوم از جمعیت سه میلیون و ۶۰۰ هزار نفری مشهد در مناطق حاشیه‌ای این شهر سکونت دارند.
 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha