هاشمی: فدراسیون والیبال در تیم ملی زنان عملکرد ناموفقی داشته است

تهران- ایرنا- سرمربی تیم والیبال زنان سایپا گفت: فدراسیون والیبال باید با برنامه ۳ یا ۵ ساله یک مربی خوب برای تیم ملی بیاورد هر چند که تاکنون در روند پیشرفت تیم والیبال زنان ناموفق بوده است.

مریم هاشمی در گفت‌وگو با ایرنا درباره سطح مسابقات لیگ برتر والیبال زنان اظهار داشت: برنامه‌ریزی خوبی برای تیم والیبال زنان سایپا انجام دادیم و تیم بسیار جوانی داریم. ۹۵ درصد بازیکنان جوان و نوجوان هستند و تنها سه بازیکن بزرگسال در سایپا بازی می‌کنند.

وی افزود: سطح فنی چهار یا پنج تیم مشابه یکدیگر است و با هم رقابت سختی دارند. تیم‌های جدید جوان و آینده‌دار هستند و شاید روی کم‌تجربگی موفق نشوند. امسال بیشترین هدف روی پیشرفت تیم خودمان است و دوست داریم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

سرمربی تیم سایپا عنوان کرد: تیم‌های سریک پیمان و ذوب آهن ملی‌پوشان زیادی دارند و سالهاست با هم کار کردند و باید تیم‌های هماهنگی باشند. ما هم بازیکنان بسیار خوب و با انگیزه زیادی داریم و سعی کردیم به هماهنگی برسیم. هدف نهایی ما موفقیت در دور برگشت و مرحله پلی‌آف است.

وی خاطرنشان کرد: هرچقدر جلو می‌رویم اشکالات ما کمتر می‌شود و خطاها نیز پایین‌تر می‌آید و امیدوارم در بازی‌های سخت پیشرفت کنیم.

هاشمی درباره تیم ملی والیبال زنان گفت: اگر فدراسیون بخواهد در ردهای مختلف والیبال زنان موفق باشد باید تیم‌های پایه را به الکساندرا کمپدلی و در کنار آن مربیان ایرانی دیگر بسپرد اما فدراسیون باید فکر اساسی برای رده بزرسگالان کند.

وی اظهار داشت: فدراسیون والیبال باید با برنامه ۳ یا ۵ ساله یک مربی خوب برای تیم ملی بیاورد. مربی که در سطح بین‌المللی مانند ولاسکو باشد تا بتواند تغییرات عمده‌ای را در والیبال زنان ایجاد کند. تیم ملی با ۶ ماه یا یکسال به هیچ تغییری نمی‌رسد. تاکنون هم فدراسیون برای تغییر در تیم ملی والیبال زنان ناموفق بوده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha