۱۶ آبان ۱۴۰۱، ۱۴:۳۷
کد خبرنگار: 1573
کد خبر: 84935187
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

حمایت دولت از پلتفرم‌های داخلی، موجب اعتماد سازی می‌شود

تهران- ایرنا- یک فعال صنفی بر این باور است که حمایت دولت از پلتفرم های داخلی و توسعه زیر ساخت ها در این بخش می تواند موجب اعتماد سازی بیشتر شده و مردم را به این سمت سوق بدهد.

به گزارش ایرنا «محبوبه کورانی» روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: متاسفانه نرم افزارهای داخلی با محدودیت های زیادی مواجه هستند که دست و پای فعالان کسب و کار در این فضا را می‌بندد.

وی اضافه کرد: امروز برای تبلیغ کارهای خود و فروش محصولات خود به سمت این نرم افزارها رفتیم، اما سرعت پایین، کیفیت بد تصاویر، عکس و صدا سبب شده تا به امروز آنچنان که باید شاهد بازدهی نباشیم.

کورانی با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های این پلتفرم‌ها که در بسته حمایتی دولت دیده شده موجب استقبال بیشتر از آنها می‌شود، تصریح کرد: مشکل دیگر ما این است که مشتری‌ها به دلیل تبلیغاتی که شاید بتوان گفت از سوی رسانه‌های خارجی صورت می‌گیرد اعتماد زیادی به نرم‌افزارهای داخلی ندارند و متقاعد کردن مشتری برای حضور در این اپلیکیشن‌ها برای من به عنوان فروشنده سخت است.

وی ادامه داد: اینکه دولت در این بسته حمایتی خود در کنار تبلیغات نرم افزارهای داخلی، توسعه زیرساخت‌های آنها را نیز در دستور کار قرار داده مسأله بسیار مهم و خوبی است و به‌نوعی بخش زیادی از باری که امروز بر دوش فعالان کسب و کارهای مجازی است برداشته می‌شود.

این فعال صنفی ادامه داد: اعتمادسازی، تبلیغات و توسعه زیرساخت‌ها در نرم‌افزارهای داخلی سه مقوله مهم است که در این بسته حمایتی به خوب دیده و لحاظ شده است و اگرچه شاید زمان بر باشد، اما می‌توان به آن امیدوار بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار اقتصاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha