۱۵ آبان ۱۴۰۱، ۱۶:۵۶
کد خبر: 84934548
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه اقوام، سوغات و صنایع دستی در بوشهر برپا شد

بوشهر - ایرنا - نمایشگاه اقوام، سوغات  و صنایع دستی در محل دائمی نمایشگاه‌های بوشهر با حضور ۱۵ استان کشور برپا شد.

مدیرعامل تعاونی نمایشگاه بین‌المللی استان بوشهر عصر یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: نمایشگاه اقوام در قالب ۱۷۰ غرفه برپا شده که در آن محصولاتی مانند سوغات، مواد غذایی محلی استان‌ها و صنایع دستی بوشهر عرضه می‌شود.

حسین اصغری افزود: اصفهان، تبریز، شیراز، تهران، ملایر، کهگیلویه و بویر احمد، هرمزگان، کردستان، کرمانشاه و همدان (ملایر) و بوشهر ازجمله استان‌هایی هستند که حضوری فعال در این نمایشگاه دارند.

وی ادامه داد: استان بوشهر در این نمایشگاه ۳۰ غرفه دارد که صنایع دستی و سوغات این استان را عرضه می‌کند.

اصغری هدف از برگزاری این نمایشگاه را حمایت از صنف تولید و عرضه صنایع دستی و سوغات عنوان کرد و گفت: سقفی برای قیمت عرضه کالاهای تعیین نشده اما به طور معمول محصولات نمایشگاهی تا ۲۰ درصد تخفیف عرضه می‌شوند.

مدیرعامل تعاونی نمایشگاه بین‌المللی استان بوشهر بیان کرد: نمایشگاه اقوام، سوغات و صنایع دستی تا ۲۰ آبان ماه در ساعت‌های ۱۶ تا ۲۳ پذیرای بازدیدکنندگان است.

استاندار بوشهر در قالب مصوبه‌های شورای اداری سیزدهم مرداد ماه امسال اعلام کرد که اتاق بازرگانی موظف است از شهریور ماه تا پایان سال ۱۰ نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های بوشهر برگزار کند و در این راستا شهریور ماه نیز در این محل نمایشگاه  پاییزه عرضه نوشت افزار و کالای حجاب برپا شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha