جدال جمهوری اسلامی ایران با آمریکا جنگ حق و باطل است

کرمانشاه - ایرنا - فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به جنگ نور و تاریکی، حق و باطل در طول تاریخ بشریت گفت: صف بندی و جدال حق و باطل هیچگاه در تاریخ تمام نشده و امروز هم ادامه دارد و اینکه جمهوری اسلامی ایران در مقابل استکبار جهانی آمریکا ایستاده گویای همین نکته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار « بهمن ریحانی» روز یکشنبه در مراسم تجلیل از موکب داران استان کرمانشاه، ایلام، کردستان و همدان در سرسرای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر کرمانشاه، حماسه بزرگ عاشورا را بهترین جلوه مقابله با حق و باطل دانست.

وی اضافه کرد: عاشورا  چیزی نبود جز این صف بندی که خیر، حق و نور در مقابل شرّ، باطل و تاریکی قرار بگیرد و آن صف بندی امروز نیز همچنان برقرار است زیرا عاشورا در زمان و مکان محدود نیست.

سردار ریحانی در ادامه با اشاره به آیات قرآن کریم درباره تبیین ،گفت: خدواند با وجودی که کتاب قرآن خود مبین و روشن است باز به حضرت محمد (ص) می فرماید باید تبیین کنید، ابلاغ کنید و روشن گری کنید به همین لحاظ همه باید در راستای دستاوردهای نظام تبیین کنیم و روشنگری کنیم در مقابل جنگ رسانه ای دشمنان بایستیم.  

دشمنان با فشار رسانه ای می خواهند ایران را مانند سوریه تکه تکه کنند

 سردار ریحانی در بخش دیگری از سخنان خود به راهبردهای دشمنان و آمریکا در اغتشاشات و آشوب های روزهای اخیر در کشور پرداخت و گفت: اینجا ابتدا باید بپرسیم چرا دشمنان به اغتشاشات و آشوب و فتنه در ایران دست می زنند؟ زیرا ایران که همیشه در مدار حق و حقانیت است می دانند اگر قوی شود، هیمنه حقیقی و مجازی آنها شکسته می شود و نفوذ خود را در جهان از دست می دهند.

وی افزود: به همین خاطر همه دشمنان داخلی اعم از منافقین ، سلطنت طلبان و دیگر جریانات و تمام دشمنان خارجی جمهوری اسلامی حتی کشورهایی که از آنها انتظار نمی رفت با هم متحد شدند و این آشوب ها را به پا کردند تا جمهوری اسلامی را شکست دهند.

این سردار سپاه در ادامه به ترفند دشمنان در تکه تکه کردن کشور سوریه با اتحاد دشمنان داخلی و خارجی اشاره کرد و گفت: آنها در سوریه نیز از همین روش استفاده کردند، ابتدا اعتراضات دانش آموزی سپس با تمام توان و فشار رسانه ای آن را تهییج کردند و نتیجه چه شد، ۵۵۰ هزار نفر کشته و بیش از ۱۲ میلیون آوار شدند و چه فجایع و شکنجه هایی که در سوریه صورت نگرفت.

سردار ریحانی هجمه سنگین رسانه ای ، اتحاد تمام احزاب و جریانات مخالف داخلی و اتحاد تمام دشمنان خارجی را همانند وضعیت سوریه دانست و گفت: دشمنان برای ایران کمتر از سوریه راضی نمی شوند.

وی اغتشاشات و آشوب های روز های اخیر کشور را کاملا برنامه ریز شده اعلام کرد و گفت: مرگ مهسا امینی یک بهانه برای اجرای این نقش ها بود وگرنه از قبل برنامه داشتند.

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه اضافه کرد: دشمنان ابتدا دانش آموزان که تصمیم آنها بر پایه احساسات و هیجانی عمل می کنند و تحلیل درستی از اوضاع ندارند به میدان و کف خیابان می آوردند سپس دانشجویان که نقطه اتکا و پیشرفت و قدرت نظام است را هدف قرار دادند.

وی با اشاره به دستاوردهای عملی دانشگاه های کشور گفت: ظرف چند سال اخیر قدرت علمی کشور ما ۲۰ برابر شده و دشمنان از این شتاب که در این زمینه گرفتیم ناراحتند به همین خاطر تعطیلی دانشگاه را هدف قرار دادند و می خواهند دانشجویان به کف خیابان بیایند که الحمدالله موفق نشدند.

سردار ریحانی با اشاره به تجمع در برخی ها دانشگاه گفت: همین دانشگاه رازی کرمانشاه ۱۰ تا ۱۲ هزار دانشجو دارد اما آمار تجمع کنندگان آن در بیشترین حالت که گرفته شده حداکثر ۱۵۰ نفر است و در مقابل این همه دانشجو تعدادی نیستند که روند علمی دانشگاه متوقف شود.

این سردار سپاه سپس راهبرد بعدی دشمنان را اعتصاب کارخانه و بازار و کارگران عنوان کرد و افزود: در این خصوص جز مواردی محدود دشمنان با شکست مواجهه شدند و ملت ما از آنها استقبال نکردند.

مردم شاید از بی عدالتی و معیشت ناراضی باشند اما راضی به نابودی کشور نیستند

 فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در بخش پایانی صحبت های خود گفت: آری ملت ما حرف دارد، و نسبت به برخی بی عدالتی ها، مشکلات اقتصادی شاید نارضی باشند اما هیچ وقت سرزمین، آیین و دین خودشان را رها نمی کنند و راضی به نابودی کشور نیستند. 

سردار ریحانی بیان داشت: کسی که پرچم کشور ما که مزین به کلمه خدا و الله است را آتش بزنند یعنی اعتقاد به هیچ ندارند و مردم مومن ما با این مستله کنار نمی آیند.

وی حربه آخر دشمنان را ایجاد ترور و ارعاب برشمرد که در برخی جاها مرتکب شدند و گفت: به حمدالله آنها شکست خواهند خورد زیرا ما هزاران شهید ندادیم در مقابل شیطان آمریکا شکست بخوریم و آنها برنامه های خود را پیش ببرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha