عرضه ۱۱۶۲ میلیارد تومان کالا در هفتمین مزایده الکترونیک اموال تملیکی

تهران - ایرنا - معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام کرد: در هفتمین مزایده الکترونیکی اموال منقول این سازمان، بیش از ۱۱۶۲ میلیارد تومان کالا در این مزایده عرضه شده است.

به گزارش ایرنا از اموال تملیکی، سعید غلامی باغی در این باره اظهار داشت: هفتمین مزایده سراسری و الکترونیک سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی به شماره ۲۶۲  از چهارشنبه یازدهم آبان‌ماه آغاز شده و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به انبارهای سازمان تا روز چهارشنبه هجدهم آبان‌ماه از کالاهایی که عرضه شده است بازدید کنند.

وی با اشاره به اطلاع‌رسانی مطلوب رسانه‌ها و استقبال بسیار مناسب از مزایده‌های سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، تصریح کرد: بیش از ۱۱۶۲ میلیارد تومان کالا در این مزایده عرضه شده که بخش عمده‌ای از آنها ابزار و تجهیزات و ماشین‌آلات خط تولید و کالاهای موردنیاز بخش مصرف و تولید جامعه هستند.

معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول  سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی افزود: ورود این بخش کالاها به حوزه  بازار مصرف و تولید کشور می تواند بخشی از نیاز جامعه را برطرف کرده و ابزاری برای کنترل قیمت ها در سطح جامعه باشد.

غلامی بیان داشت: رمزگشایی این مزایده در روز یکشنبه بیست و دوم آبان‌ماه  انجام می‌شود و برندگان می‌توانند نتیجه را در تارنمای سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی و یا با مراجع به سامانه ستاد تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) از نتیجه این مزایده مطلع شوند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار اقتصاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha