تینا علیپور در گفتوگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا در ارتباط با بسته حمایتی دولت افزود: پس از فیلترینگ اینستاگرام سعی کردیم تا از پلتفرمهای داخلی برای ارتباط با مشتریهای خود استفاده کنیم که تا حدودی نیز در این زمینه موفق بودیم.
وی اضافه کرد: اما مهمترین ضعف این پلتفرمها محدودیتهایی بود که در آنها وجود دارد که سبب شده بود تا مانند اینستاگرام نتوانیم به تبلیغات محصولات خود بپردازیم.
علیپور با اشاره به اینکه بهعنوان یک فعال صنفی مشکلی با پلتفرمهای داخلی ندارم و هم اکنون در این فضا نیز مشغول به فعالیت هستم تصریح کرد: یکی از موارد مطرح شده دربسته حمایتی دولتی توسعه پلتفرمهای داخلی است که در این صورت ما علاوه بر امرارمعاش زندگی خود میتوانیم کسبوکارهای خود را توسعه دهیم.
وی تأکید کرد: با توسعه این پلتفرمها از نظر زیرساختی و ارائه خدمات که به نظر بنده یکی از بهترین موارد مطرح شده در این بسته حمایتی است فعالان صنفی در هر رسته و گروهی میتوانند به بهترین شکل به کسبوکار پرداخته و مشتریهای بیشتری را جذب کنند.
نظر شما