۱۶ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۵۳
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 84934092
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

۲۰.۲ میلیمتر باران در «داشلی‌قلعه» خراسان شمالی ثبت شد 

بجنورد-ایرنا- کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان شمالی گفت: ۲۰.۲ میلیمتر باران در شبانه روز گذشته در ایستگاه داشلی‌قلعه شهرستان مرزی راز و جرگلان ثبت شد که بیشترین میزان بارش در استان را دارد.  

هادی شیرازی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در این مدت در بجنورد مرکز استان بارش ۴.۷ میلیمتر باران گزارش شده است.  

وی تصریح کرد: با فعالیت سامانه بارشی از روز گذشته به استان شاهد وزش باد شدید در برخی نقاط استان بودیم به طوری که سرعت وزش باد در بجنورد و جاجرم به ۶۵ کیلومتر در ساعت رسید.  

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان شمالی یادآور شد: در شبانه روز گذشته کوسه با کمینه دمای ۱.۲ درجه سانتیگراد سردترین و آشخانه با بیشینه دمای ۲۱ درجه سانتیگراد گرم ترین نقطه استان بود.

وی عنوان کرد: در این مدت کمینه دمای بجنورد ۴.۴ و بیشینه دمای آن ۱۸ درجه سانتیگراد ثبت شده است.

دمای هوا زیر صفر درجه در انتظار مردم استان

شیرازی افزود: سامانه بارشی امروز عصر هم در برخی نقاط استان فعالیت دارد و بارش پراکنده باران در برخی نقاط از جمله شیروان، اسفراین و فاروج پیش بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: با خروج سامانه بارشی از استان، دمای هوا در مناطق مختلف به طور محسوس کاهش می یابد به طوری که مردم تا صبح فردا کاهش ۶ تا هشت درجه ای دمای هوا را تجربه خواهند کرد.  

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان شمالی گفت: دمای هوا در برخی مناطق شیروان، اسفراین و فاروج به چند درجه زیر صفر خواهد رسید.   

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت آن در روستاها سکونت دارند.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha