افتتاح هزار کلاس درس در سیستان و بلوچستان 

۱۴ آبان ۱۴۰۱، ۲۱:۰۰
کد خبر: 84933707
افتتاح هزار کلاس درس در سیستان و بلوچستان 

زاهدان- ایرنا- استاندار سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون بیش‌از یک‌هزار کلاس درس به فضای آموزشی این استان اضافه شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا حسین مدرس خیابانی شامگاه شنبه اظهارداشت: در یک سال اخیر جهش خوبی را در حوزه افزایش کلاس‌های درس در سیستان و بلوچستان شاهد بودیم‌ به گونه‌ای که در ۶ ماه ۸۰۱ کلاس درس تحویل شده بود که با اضافه شدن بیش‌از ۲۰۰ کلاس دیگر از ابتدای سالجاری تاکنون یک‌هزار کلاس درس به فضای آموزشی استان اضافه شده است.

وی افزود: یکی از نقاط مورد تاکید ما در ساخت مدارس حاشیه شهرها بوده چرا که این نقاط به لحاظ تراکم جمعیتی بالا و کمبود امکانات نیاز به کلاس های درس بیشتری دارد.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همچنین با کمک خیرین و نهادهای انقلابی بیش از سه هزار و ۳۰۰ کلاس طی مدت یکسال گذشته در سطح استان به تجهیزات سرمایشی و گرمایشی مجهز شدند.

وی با بیان اینکه ۱۰ مدرسه نیز برای اتباع و  مهاجرین خارجی احداث می‌شود، گفت: همچنین در تمام اقدامات مربوط به بازگشایی مدارس مجموعه آموزش و پرورش استان جزء رتبه های برتر کشور به حساب می آید.

مدرس خیابانی با اشاره به کسب موفقیت‌های پی در پی دانش آموزان سیستان و بلوچستان در المپیادها و رقابت‌های علمی خاطرنشان کرد: ۵ مدال نقره المپیادهای علمی کشور به دانش‌آموزان این استان تعلق گرفته است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha