۱۴ آبان ۱۴۰۱، ۱۷:۳۷
کد خبرنگار: 3005
کد خبر: 84933596
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انصراف کویت و عمان از شرکت در نمایشگاه هوانوردی بحرین

تهران – ایرنا – شرکت های کویتی و عمانی به دلیل مشارکت رژیم صهیونیستی از حضور در نمایشگاه بین المللی هوانوردی بحرین انصراف دادند.

به گزارش ایرنا، شرکت هواپیمایی "السلام" از عمان به خاطر حضور شرکت های اسرائیلی از مشارکت در این نمایشگاه انصراف داد و شرکت "بیت التمویل" کویت نیز خواستار حذف نام خود از لیست حامیان این نمایشگاه شد.

گروه موسوم به "عمانی های مخالف عادی سازی" در صفحه توییتر خود نوشت: پس از انصراف شرکت عمانی، نام سلطنت عمان از سایت نمایشگاه هوانوردی بحرین حذف شد.

گروه های حقوق بشری، حضور شرکت های نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی در نمایشگاه بحرین را محکوم کردند.

گروه موسوم به "ائتلاف خلیج مخالف عادی سازی" از حضور چهار شرکت اسرائیلی در نمایشگاه هوانوردی بحرین خبر داد و افزود: این شرکت ها سازنده جنگنده و سلاح هایی هستند که ارتش رژیم صهیونیستی برای ویران کردن منازل فلسطینیان و کشتار ده ها نفر از غیرنظامیان در غزه از آن استفاده می کند.

بحرینی های مخالف عادی سازی نیز این اقدام شرکت های عمانی و کویتی را ستودند و از دیگر مشارکت کنندگان نیز خواستند از حضور در این نمایشگاه صرف نظر کنند.

نمایشگاه بین المللی هوانوردی بحرین قرار است ۹ نوامبر(۱۸ آبان) آغاز به کار کند.

قرارداد سازش میان بحرین و رژیم صهیونیستی ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ با دلالی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور پیشین آمریکا امضا شد و این کشور کوچک عرب حاشیه خلیج فارس رابطه چندین‌ ساله غیرعلنی خود را با صهیونیست‌ها آشکار و رسمی کرد.  

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha