۱۴ آبان ۱۴۰۱، ۱۷:۱۷
کد خبرنگار: 934
کد خبر: 84933586
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

وحدت اقوام نظام جمهوری اسلامی را مقتدر نگه داشته است

آستارا- ایرنا- نماینده شهرستان‌های تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه توانسته نظام جمهوری اسلامی ایران را با وجود هجمه دشمنان مقتدر نگه دارد، حضور به‌هنگام مردم در صحنه و وحدت اقوام مختلف بوده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن محمدیاری روز شنبه در جمع نمازگزاران اهل سنت مسجد محمدیه تالش اظهار کرد: این نظام و این انقلاب از روز اول تا کنون شاهد هجمه‌های مختلفی از سوی دشمنان بوده اما به واسطه حضور و وحدت اقوام مقتدر مانده و در این میان باید قدردان امنیتی باشیم که به واسطه فداکاری نیروها در حوزه‌های انتظامی، نظامی و امنیتی به دست آمده است.

وی افزود: متاسفانه گاهی به دلیل سهل‌انگاری از سوی برخی مسئولان شاهد برخی چالش‌ها و اعتراض‌ها هستیم که فرصت‌طلبان با سوءاستفاده از این فضا جهت تخریب و اغتشاش، برای نظام و مردم هزینه ایجاد می‌کنند.

نماینده تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس بیان کرد: ما در نظام و جامعه‌ای هستیم که اعتراض‌های بحق مردم را نادیده نمی‌گیریم اما باید توجه داشته باشیم که امنیت کنونی به راحتی به دست نیامده است که بخواهیم به راحتی آن را از دست بدهیم.

وی اضافه کرد: ما در منطقه‌ای زندگی می‌کنیم که با وجود حضور اقوام و سلایق مختلف هرگز شاهد تنش نبوده که علت این همزیستی، وجود چهره‌هایی بوده است که توانسته‌اند تفاهم و دوستی را در تمام حوزه‌ها نگه دارند و باید همگان به حفظ این شرایط کمک کنند.

محمدیاری عنوان کرد: باید افرادی که مسئولیتی را در راه خدمت به مردم پذیرفته‌اند، حضور خود را در جامعه دوچندان کنند تا رضایت‌مندی مردم را جلب نمایند و با نگاهی متعادل، شرایط جامعه را به سمت تحقق هدف‌های بزرگ انقلاب اسلامی سوق دهند.

پس از فوت مهسا امینی در هفته‌های گذشته تعدادی از اخلالگران با حمایت و ترغیب دشمنان مبادرت به تخریب اموال عمومی، اهانت به مقدسات و درگیری با نیروهای نظامی و انتظامی در تالش نموده و سعی در تدام ایجاد اغتشاشات داشتند که با هوشیاری مردم و تلاش عوامل انتظامی و امنیتی ناکام ماندند.

شهرستان تالش با جمعیت بیش از ۲۰۰ هزار نفر در غرب استان گیلان، در فاصله نزدیک به ۱۱۰ کیلومتری رشت واقع شده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha