تبدیل وضعیت نیروهای شاغل در بخش بهداشت و درمان قزوین پیگیری می‌شود

قزوین-ایرنا- عضو کمیسیون بهداشت و درمان و نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: تبدیل وضعیت نیروهای شاغل در بخش بهداشت و درمان از طریق تقویت منابع انسانی و ردیف‌های استخدامی را از معاونت توسعه و منابع وزرات بهداشت درخواست کرده‌ایم و در این رابطه پیگیر هستیم.

فاطمه محمدبیگی روز شنبه در حاشیه بازدید معاون توسعه و منابع وزیر بهداشت و درمان از طرح های درمانی قزوین در گفت وگو با خبرنگار افزود: در کنار این موضوع پیگیر تامین اعتبار طرح های درمانی در دست اجرا برای بهره برداری هرچه زودتر آنها هستیم‌ و به طور جدی به ثمر نشستن طرح های امیدآفرین را در جامعه پیگیری می کنیم.
نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدید معاون توسعه و منابع وزیر بهداشت و درمان از چندین پروژه مهم نیمه تمام در بخش بهداشت و درمان استان، گفت: از جمله آنها پروژه بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی قزوین بود که قرار شده فاز اول آن از محل اعتبارات سفر رییس جمهور تا ۲ سال آینده اجرا شود.
وی با اشاره به بازدید از بیمارستان کودکان قدس قزوین، افزود: در این بازدید مقرر شد تا با تامین اعتبارات پنج تا ۱۰ میلیارد تومانی، این پروژه تا ۲ یا سه ماه آینده تکمیل شود و مورد بهره برداری قرار بگیرد.

محمدبیگی افزود: از ساختمان جایگزین بیمارستان ۲۲ بهمن نیز در محل دانشگاه سابق غزالی بازدید شد که نیازمند حدود ۶۰ میلیارد تومان به منظور آماده سازی و انتقال است.
وی همچنین گفت: پروژه الحاقی بیمارستان شهید رجایی نیز از دیگر طرح های بازدید شده امروز بود که دارای ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی است و مقرر شد به دلیل اهمیت این پروژه بر تکمیل آن سرعت بخشیده شود و تا کمتر از یک سال آینده به بهره برداری برسد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha