۱۴ آبان ۱۴۰۱، ۱۰:۱۵
کد خبر: 84933003
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مهاجم لهستانی بارسا بهترین بازیکن اکتبر لالیگا

۱۴ آبان ۱۴۰۱، ۱۰:۱۵
کد خبر: 84933003
مهاجم لهستانی بارسا بهترین بازیکن اکتبر لالیگا

تهران - ایرنا - مهاجم بارسلونا با پیشی‌گرفتن آرای او از گریزمان، والورده، خوسلو، بریس مندز، ایسی و سرخیو لئون، بهترین بازیکن ماه اکتبر لالیگا شد.

به گزارش روز شنبه خبرنگار ورزشی ایرنا، روبرت لواندوفسکی که در ۶ بازی در ماه اکتبر در لالیگا داشت، با ۵ گل و دو پاس گل، عملکرد خوبی داشت که همین موضوع باعث برتری او نسبت به رقبا و آوردن نامش در بین لیست بهترین‌های ماه اکتبر شد.  

این موضوع توسط لالیگا و EASports حامی این جایزه از طریق شبکه‌های اجتماعی اعلام شد و تأیید کردند که لواندوفسکی با پیشی‌گرفتن از آنتوان گریژمان (اتلتیکو مادرید)، فده والورده (رئال‌ مادرید)، خوسلو (اسپانیول)، بریس مندز (رئال سوسیداد)، ایسی پالاسون (رایو وایکانو) و سرخیو لئون (رئال وایادولید) بهترین بازیکن ماه اکتبر است که یک کارت ویژه در FIFA۲۳ دریافت خواهد کرد.

پس از تأیید جایزه بهترین بازیکن ماه اکتبر، قرار است لالیگا این جایزه را در لحظاتی قبل از بازی بارسلونا مقابل آلمریا که امروز شنبه در نیوکمپ برگزار می‌شود به لواندوفسکی اهدا کند.

این اولین جایزه برای لواندوفسکی در لالیگا است، اما اگر او این سطح را حفظ کند، کسب دوباره آن برای او عجیب نخواهد بود.

این مهاجم لهستانی که پس از امضای قرارداد با بارسلونا تأثیر زیادی بر این تیم داشته و با گل‌هایش در لالیگا تعیین‌کننده است و در مجموع ۱۳ گل در این فصل به ثمر رساند.

مهاجم لهستانی بارسا بهترین بازیکن اکتبر لالیگا

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha