قهرمانان تور تنیس آسیا مشخص شدند

۱۴ آبان ۱۴۰۱، ۹:۴۳
کد خبر: 84932954
قهرمانان تور تنیس آسیا مشخص شدند

تهران - ایرنا - «سارینا داوری» و تیم «سروش معدنیان – دانیال مشتاقی‌فر» در رقابت‌های تور تنیس کمتر از ۱۶ سال آسیا در بخش دختران و ۲ نفره پسران، قهرمان شدند.

به گزارش روز شنبه ایرنا، چهارمین روز رقابت‌های تور تنیس کمتر از ۱۶ سال آسیا در زمین‌های تنیس اقبال و هتل پارس کرمان پیگیری شد و از بین تنیسورهای حاضر نفرات برتر بخش دونفره و انفرادی دختران معرفی شدند.

در دیدار پایانی بخش دختران، سارینا داوری موفق شد با نتیجه ۲ بر یک‌ مقابل فریماه فرهی‌مقدم به پیروزی برسد و عنوان قهرمانی این بخش را از آن‌ کند. فرهی مقدم و آیما عقیلی‌نسب نیز عناوین دوم و سوم را به‌ خود اختصاص دادند.

همچنین در فینال بخش دونفره نیز برگزار شد که در نهایت تیم سروش معدنیان – دانیال مشتاقی‌فر توانست با برتری ۲ بر صفر مقابل حریف خود عنوان قهرمانی را از آن‌ خود کند و زوج سام‌ عطاران- کیارش صادقی نیز صاحب عنوان نائب قهرمانی شدند.

با برگزاری دیدار مرحله نیمه نهایی انفرادی پسران نیز دانیال مشتاقی‌فر با نتیجه (۶-۷ و ۴-۶ ) رامتین رافعی‌پور را شکست و به فینال این بخش راه یافت و در دومین مسابقه سام عطاران با نتیجه (۳-۶ و ۵-۷ ) از سد سروش معدنیان عبور کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha