۱۳ آبان ۱۴۰۱، ۱۶:۲۳
کد خبرنگار: 1405
کد خبر: 84932588
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

حاشیه‌های راهپیمایی ۱۳ آبان در ارومیه

۱۳ آبان ۱۴۰۱، ۱۶:۲۳
کد خبر: 84932588
حاشیه‌های راهپیمایی ۱۳ آبان در ارومیه

ارومیه - ایرنا - مردم ارومیه امروز (۱۳ آبان) روز مبارزه با استکبار جهانی با گام‌های استوار خود در مسیر میدان ولایت فقیه تا مصلای شهر، ستون‌های انقلاب اسلامی را استوارتر ساختند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حضور گسترده مردم ارومیه از هر سن و شغلی، زن و مرد و پیر و جوان در راهپیمایی ۱۳ آبان ثابت کردند نماد مقاومت و ستون‌های استوار انقلاب اسلامی هستند.
دختران و پسران دهه ۸۰ی و جوانان دهه ۷۰ بیشتر از هر کسی در راهپیمایی امروز به چشم می‌خورند که در کنار پدران و مادران خود همزمان با روز تعطیلی به خیابان آمده‌اند تا با شعارهای ضد استکباری خود بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی عهد ببندند.
دختری کوچک چادری در بغل پدر، پرچم زیبای ایران را بر صورتش نقاشی کرده تا با این کار نشان دهد ملت ایران همواره انقلابی و مدام میهن هستند.
پیرمردی که با واکر خود آرام آرام قدم برمی‌دارد، گام‌های او نشان از عمری تجربه و ایثار بر انقلاب و جمهوری اسلامی ایران است.
پرچم‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا بر زیر پای ملت انقلابی پهن شده و حاضرین با قدم گذاشتن بر روی آنها نشان دادند ملت آذربایجان‌غربی هیچ اعتمادی به آمریکا و همدستانش ندارند.
در آغاز راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان دانش آموزان با آتش زدم پرچم دشمنان جمهوری اسلامی ایران شعارهای ضد آمریکایی و صهیونیستی سر داده و لبیک گویان حمایت خود از مقام معظم رهبری را نشان دادند تا همه بدانند ملت ایران همواره نقشه‌های دشمن و توطئه‌های خارجی را مایوس می‌کنند.
برپایی غرفه‌های نقاشی برای کودکان، سرود نوجوانان، امضا طومار استکبار ستیزی تنها گوشه‌ای از نگاه متفاوت ۱۳ آبان در ارومیه است تا هر کسی به نوعی سهم خودش را به انقلاب اسلامی ادا کند.
میزهای خدمت شرکت‌های مخابرات، هلال احمر، شهرداری، کمیته امداد امام خمینی(ره) و کانون پرورش فکری نوجوانان از جمله ایستگاه‌های مسیر راهپیمایی است که هر کدام به نوعی در حال خدمت به مردم انقلابی هستند تا اگر سوال و پرسشی دارند به پاسخ آن برسند.
حضور رسانه‌های مختلف مجازی ومکتوب و اینفلوئنسرهای مختلف در راهپیمایی نیز نشان می‌دهد که همه از شوق حضور مردم انقلابی به وجد آمده و در حال ثبت آن هستند تا در مقابل هجمه‌های روانی و رسانه‌ای دشمنان اسلام چهره واقعی انقلاب را از دل شهر نشان دهند.
حضور مسوولان رده بالای استان در صف اول‌ و بسان مردم نشان از امنیتی است که به وضوح به چشم می‌خورد تا همه بدانند هیچ پرده‌ای میان مسوولین و مردم وجود ندارد.
گفت و گوهای کوتاه مدیران با مردم در طول مسیر راهپیمایی زاویه دید پنهانی است که نشان می‌دهد مردم آذربایجان‌غربی حرف دلشان را به راحتی  و بدون واسطه به گوش مدیران می‌رسانند.
مردم ارومیه امروز با راهپیمایی مسیر دو ساعته میدان ولایت فقیه تا مصلای ‌نشان دادند خود را ستون انقلاب اسلامی می‌دانند.

حاشیه‌های راهپیمایی ۱۳ آبان در ارومیه

مردم آذربایجان‌غربی همواره همراه انقلاب هستند
امام جمعه ارومیه گفت: مردم استان آذربایجان‌غربی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران همواره همراه انقلاب و شهدا و فداکاران انقلاب اسلامی هستند.
حجت‌الاسلام و المسلمین قریشی در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن عرض تسلیت شهادت زائران حرم حضرت شاهچراغ به ملت ایران گفت: ملت ایران مردمی بصیر و بینا هستند و با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری همیشه در صحنه های حساس جامعه حضور دارند.
وی اظهار کرد: امروز مردم آذربایجان‌غربی همراه مردم سایر نقاط ایران اسلامی به خیابان‌ها آمدند تا توطئه‌های دشمن را خنثی کنند.
امام جمعه ارومیه با بیان اهمیت حضور مردمی در روز استکبار ستیزی افزود: سه واقعه اسف بار ۱۳ آبان در تاریخ جمهوری اسلامی ایران به صورت مستقیم یا غیر مستقیم از سمت آمریکا بوده که امروز مردم با خضور خود تودهنی به این دولت جنایتکار زدند.
وی اضافه کرد: جمعیت بصیر و متدین آذربایحان‌غربی امروز با تشخیص درست خود اغتشاشات را حلقه برنامه‌ریزی شده دشمنان اسلام و به تحریک آمریکا می‌دانند که با حضور انقلابی خود این اغتشاشات را محکوم می‌کنند.
حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی یادآور شد: مردم فریب دشمنان اسلام را نخواهند خورد و همانند همیشه پای آرمان‌های انقلاب هستند.

حاشیه‌های راهپیمایی ۱۳ آبان در ارومیه

آذربایجان‌غربی نماد ایثار و فداکاری است
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان‌غربی گفت: ملت شهید پرور آذربایجان‌غربی نماد ایثارگری و فداکاری را با ۱۲ هزار شهید بر پیشانی خود نقش بسته‌اند.
طاهر بخشایی در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا ضمن تبریک روز مبارزه با استکبار جهانی، مردم آذربایجاغربی نماد ایثارگری دانست و اظهار کرد: مردم امروز نشان دادند همواره پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.
وی افزود: امروز آحاد مردم آذربایجان‌غربی با حضور در مسیرهای راهپیمایی ۱۳ آبان نشان دادند در صف اول حفاظت از انقلاب خود هستند و در مقابل اغتشاشات ایستاده و با حماسه حضور دشمن را از میدان به در می‌کنند.
بخشایی یادآور شد: مردم با حضور موضوعی خود در بخش‌های مختلف انقلاب تاثیر خود را به نمایش می‌گذارند چون دشمنان اسلام از این حضور هراس دارند لذا برنامه‌ریزی‌های ضد ایرانی‌شان نقش بر آب می‌شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha