فرماندار مشهد: راهپیمایی ۱۳ آبان امسال رنگ و بوی دیگری از جنس ولایتمداری داشت

مشهد-ایرنا- فرماندار مشهد گفت: حضور با اقتدار مردم فهیم مشهد در راهپیمایی ۱۳ آبان در تاریخ ماندگار شد و این راهپیمایی در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری، رنگ و بوی دیگری از جنس ولایت مداری داشت.

به گزارش روز جمعه ایرنا ، محسن داوری با انتشار بیانیه ای ضمن تشکر از حضور انبوه مردم در این راهپیمایی مردمی افزود: حضور پر شور و گسترده دانش آموزان و مردم با بصیرت و عزیز شهر امام مهربانی ها در یوم الله ۱۳ آبان، سیلی محکمی بر صورت استکبار و مهر تاییدی بر استمرار حرکت پرقدرت در مسیر سردار سلیمانی ها و رشادت شهدای مدافع وطن بود.

وی گفت: در هفته های اخیر دشمنان انقلاب و ایران اسلامی با تمام توان، تجهیزات خود برای به زانو در آوردن کشوری که پرچم عدالت و حمایت از مظلومان جهان را برافراشته، پای کار آورده اند و در این مسیر دست به هر جنایتی زده اند.

فرماندار مشهد اضافه کرد: این حضور در راهپیمایی امروز پیام مهم دیگری داشت و آنهم انزجار مردم از اقدامات عده اندک اغتشاشگران بود.

داوری بیان داشت: هرچند رسانه های معاند هیچ وقت این سیل جمعیت را نخواهند دید، اما بنده از حضور مردم شهر مشهد که در دشواری های بیش از پیش پای آرمان‌های انقلاب هستند خالصانه تشکر و قدردانی می کنم.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha