ابراهیمی: آماده سازی ایران برای جام‌جهانی بدون مشکل پیش می‌رود

تهران- ایرنا- بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: آماده‌سازی تیم ملی برای حضور در جام جهانی طبق نیاز از اردویی که این تیم در این دوره برگزار می‌کند، پیش می‌رود.

به گزارش ایرنا و به نقل از نشریه استادالدوحه قطر، امید ابراهیمی بازیکن ملی پوش باشگاه الوکره قطر تایید کرد که آماده‌سازی تیم ایران برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ به خوبی پیش می‌رود.

این بازیکن در اظهارات خود با اشاره به عدم حضور تعدادی از بازیکنان در اردوی تیم و غیبت آنها به دلایل مربوط به باشگاه‌هایشان گفت: جام جهانی برجسته‌ترین رویداد جهان است. منتظر تکمیل شدن بازیکنان تیم در روزهای آینده هستیم و قبل از سفر به دوحه برای حضور در جام‌جهانی، آماده سازی ما برای مهم ترین رویداد جهانی به بهترین شکل پیش می‌رود. تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا سطح  فوتبال ایران را در این رقابت‌ها ارائه دهیم.

ابراهیمی ادامه داد: ما می‌خواهیم سطح خوبی از خودمان ارائه دهیم. البته کار در مقابل تیم‌های بزرگی آسان نخواهد بود.

تیم ملی فوتبال ایران در گروه B جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با تیم‌های انگلیس، آمریکا و ولز همگروه است و باید در اولین دیدار خود روز ۳۰ آبان به مصاف انگلیس برود. تیم ایران در حال حاضر تمرینات خود را بدون حضور بازیکنان لژیونر و زیر نظر کارلوس کی‌روش پیگیری می‌کند.

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha