۱۳ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۲۹
کد خبرنگار: 2161
کد خبر: 84932308
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اسناد لانه جاسوسی آمریکا باید برای جوانان بازگو شود

گرگان - ایرنا - رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به ضرورت روشنگری نسل جدید در خصوص جنایات آمریکا علیه ملت ایران در دهه‌ای گذشته گفت: باید اسناد کشف‌شده از لانه جاسوسی آمریکا برای جوانان بازگو شوند تا نسل جدید با ماهیت اصلی این کشور استکباری آشنا شوند

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سیدضیاءالدین آقاجان پور روز جمعه در جمع مردم حاضر در راهپیمایی ۱۳ آبان گرگان اظهار داشت: جوانان و نسل جدید انقلاب باید اسناد جنایت آمریکا علیه دولت و مردم ایران را مطالعه کنند تا سرشت و طینت پلید استکبار برای آنها آشکارتر شود.
وی افزود:دسیسه‌چینی و خباثت آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی پایان ناپاپذیر است اما استقامت و پیشرفت مردم ایران در دهه‌های اخیر دشمنان را متحیر و شگفت‌زده کرده است.

آقاجان پور ادامه داد: فرزندان رشید جمهوری اسلامی ایران در قوای نظامی در اوج اقتدار و قدرت قرار دارند و کوچکترین تهدید را به صورت قاطع پاسخ می دهند.

وی افزود: آمریکا از اقتدار و پیشرفت ایران عصبانی است و توان مقابله با قدرت دفاعی ما را ندارد؛ ایران اسلامی از ملت‌های جبهه مقاومت در برابر نظام سلطه حمایت می‌کند و این مقوله خار چشم دشمنان است.

رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و نیروهای مسلح اظهار داشت: در وقایع اخیر کشور صف افرادی که به برخی مشکلات اعتراض و گلایه دارند با افراد مزدور و جیره خوار استکبار متفاوت است.
وی افزود: فرزندان این مرز بوم ، هرگز اجازه جولان و برهم زدن نظم و امنیت به عوامل و نفوذی های استکبار نداده و نخواهد داشت.
وی افزود : احاد مردم ایران همانطور که در طول هشت سال دفاع مقدس اجازه ندادند کوچکترین آسیبی به مملکت برسد ؛ در وقایع اخیر هم اجازه قلدرمآبی به مزدوران نخواهند داد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha