۱۳ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۲۹
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 84932306
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حضور یکپارچه مردم در یوم الله 13 آبان دشمنان رو به زوال ملت را مایوس کرد

رشت - ایرنا - استاندار گیلان در راهپیمایی روز 13 آبان گفت: حضور یکپارچه مردم در راهپیمایی روز 13 آبان ماه دشمنان رو به زوال و شکننده ما را مایوس و نا امید کردند.

اسدالله عباسی روز جمعه همپای راهپیمایان یوم الله 13 آبان سالروز مبارزه با استکبار جهانی در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: مردم ایران اسلامی به خصوص گیلانیان پس از پیروزی انقلاب اسلامی همیشه در برابر دشمن منسجم و یکپارچه بوده و هستند.

وی افزود: مردم ما یکصدا و همصدا با هم و بانگرشی توام بصیرت وآگاهی نسبت به دشمن و توطئه های آن آشنایی کامل داشته و در صحنه های مختلف دفاع از این کشور و نظام حضور قدرتمندی دارند.

استاندار گیلان تصریح کرد: 13 آبان سالروز ماندنی آزادی‌خواهی و ظلم‌ستیزی ملت ایران در تاریخ این سرزمین و یادآور کینه‌توزی‌ها و دشمنی‌های بی‌حد و حصر استکبار با این مردم و نظام برخاسته از آرا آنان و استوار بر ارزش‌های دینی و اعتقادی ملت است.

استاندار گیلان بیان کرد: ملت ما با نیرنگهای دشمنان آشنا هستند و پس از پیروزی انقلاب درهمه عرصه های مختلف از دفاع مقدس، تحریمهای ظالمانه و توطئه ها با سربلندی عبور کردند.

عباسی خاطرنشان کرد: امروز نیز در 13 آبان که انقلاب دوم و روز مبارزه با استکبار جهانی است، مردم ما با حضور یکپارچه و بی نظیر خود در صحنه حضور یافتند تا همچنان دشمنان را مایوس و نا امید کنند.

وی گفت : با وجود این مردم انقلابی و همیشه در صحنه به طور حتم در برابر همه ترفندهای دشمنان و استکبار جهانی پیروز خواهیم شد.

برچسب‌ها

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha